Wayne Gresky: Att telefonen ringer kan röra ihop det, framför allt om familjen förväntar sig att jag skulle svara. En gång ringde både vanliga och mobilen samtidigt. En annan gång fick jag besök, tror om jag inte också hade en telefon som ringde då.
Vet dock inte om jag vann eller förlorade de matcherna, de var i varje fall inga finaler i någon HS-cup.
Igår matchade jag med huvudvärk. Det gick inget bra. Ska nog spara viktiga matcher nån dag, om jag inte känner mig i fysisk toppform. Det var inget överdrivet viktiga matcher då heller.
Wayne Gresky: 3G-kort! Satt med ett 3G-kort idag och låtsades jobba och tänkte testa vetgirigkompatibiliteten med Lyckoträffen. Väntar fortfarande på att frågan ska komma upp...
Inget man chansar med i de finaste turneringarna som i GeografiPyramiden division 2:2. Där väntar man tills man är hemma, talkat tangentbordet, satt på ärmhållarna och polerat skärmen.
Istället för att WG och jag fyller godtyckliga trådar med vårt mulande av snö i varandras ansikten inför jag på försök en generell tråd för omåttlig självgodhet i segerns stund men även med plats för dåliga förlorare och dito bortförklaringar.
Strängt taget finns bara två bra bortförklaringar i hela HS-historien på Vetgirig och den tackar Salle och jag Metal Guru för. Min sämsta är att jag var full när jag förlorade mot Paddan i cupen (men fan vad jag grämer mig över det fortfarande). En sån grej skulle aldrig Knaskamilla utsätta sig för om jag förstått det rätt.
Prova att tavla kraftigt bakfyukkk far du se. Det ar ingen lek ;)