Kan jag hålla med om, men jag förstår inte riktigt hur det skulle kunna gå till tekniskt?!
Och det jag inte förstod var väl vad just tävlingsformen i HS-Raketen hade med saken att göra, det där händer ju i alla typer av ligor, och känns lika orättvist de gånger de händer.
Som tur är har jag bara blivit drabbad några få gånger, så jag brukar muntra upp mig med att det säkert händer andra ibland också.
Rättvist blir det liksom aldrig, däremot är det ju inte kul när sådant där händer.
Att "det hänger sej" har jag aldrig råkat ut för,peppar peppar.....däremot har jag ett annat problem,o det är allt som oftast visas ringar som är fyllda med en röd färg,samt en röd text som säger "FEL SVAR".
Uno Gordon: Det är definitivt ett vetgirig-problem eftersom alla upplever samma fenomen. Kanske har sidan växt så mycket att den inte klarar av anstormningen? Hur som helst så faller ju som sagt var hela snabbhetskonceptet när vem som helst kan drabbas av ett tidstillägg på 20-30 sekunder. Tur att det bara är en lek! :)
Huge: Det är nog inte uppkopplingen utan mer på serversidan för jag har råkat ut för samma sak.
Frysningen sker ju lite titt som tätt men på senare tiden så hoppar den över en fråga när man trycker på "svara"-knappen. Eller hoppar över är lite galet då det blir samma svar som på frågan innan. Fast det är sällan det är samma svar på två frågor irad...
Problemet är att man ofta trycker på Rätta-knappen några gånger extra när "den hänger", och då skickar den tydligen ditt svar lika många gånger (som svar på nästföljande frågor), och därför får man ju då fel även på dom..
Metal Guru: Önskar själv att man kunde komma in lite snabbare ibland. Spelade nyss HS-raketen mot Stigsson och helt plötsligt stoppar det bara upp, när jag svarat. Står stilla i ca 20 sek och därefter har jag tydligen svarat fel på dom 2 nästföljande frågorna utan att öht ha svarat. Värdelös tävlingsform utom för de som har en absolut säker och snabb uppkoppling.
Frisco: Jag ser mig själv som både fet och blå. Men å andra sidan har jag stått utomhus i bara mässingen ett tag, i väntan på att Alisandali ska logga ut.
Wayne: Ser rätt bra ut för dig och mig i Sportforum-ligan. Etta och tvåa efter sju omgångar samt obesegrade. Fortsätter vi så här så väntar högsta serien. Men än så är det en lång väg att vandra.
Gidde: Ja, annars förstör ju du det lagda matchschemat, och motståndarna får problem med arrangemanget kring sina hemmamatcher då du plötsligt inte dyker upp. För att inte snacka om hur tråkigt det är att åka bortamatchbussen till Borlänge, kliva ut och bara konstatera att någon Mattias-74 Arena inte har tillstymmelse till minsta skugga på torget.
Loggade in och såg att jag har 24 olika matcher i diverse ligor så det är kanske dags att rensa bland sina ligor och kolla vilka man skall gå in för ordentligt.
Avreggade mig från nån som heter lyckoträffen men nu visar det sig att jag spelar matcher där iaf. Vad beror det på ?
Wayne Gresky: Ofan, ska jag tvåla till dig i en extern serie den här gången? Hur hittar du länkar till specialcuperna? För mig kommer de inte upp i vänstermarginalen som brukligt.
Bissett19: Jag har för mig det. Det är en sån där tävling jag inte tar någon större notis om. Jag svarar på frågorna och sen får det går som det går. Känns som om jag spelat för många matcher idag...känner mig utbränd. :)
Visst är det väl härligt när man kommer hem från en arbetsdag, som blev två och en halv timmar längre än planerat, och så upptäcker man 15 nya lagmatcher som ligger och väntar i inkorgen.
Jopp, jag har faktiskt det inställt också, men det verkar inte fungera riktigt överallt. Har fått ljudfrågor i Duellen också, fastän jag ställt in "rätt"....
Gidde: Inte för att jag vill vara taskig, men på Internet är ingen anonym. Jag är din chef, och tänker ta upp det här med hur du utnyttjar din arbetstid på nästa utvecklingssamtal.
Att köra utan ljud hjälper inte om man vill hålla sina laster hemliga.
En intressant sak i Fredagsracet är att jag enligt statistiken varit med 2 gånger fast haft mer än 0 poäng 3 gånger...Det är mästerklass det! En tävlingsform som annars rekommenderas de som inte testat på den.
Jaja, it's your choice.
Det finns mycket värre varianter, typ 10 frågor på 1 minut osv... :)