Paddan: Äh, jag är inte helt klar i knoppen idag. Den ligan var det heller inte. Kanske var det HS-ligan ändå. Usch, jag blir helt snurrig av alla dessa ligor och allt.
Vad less jag blev när jobbtelefonen ringde när jag precis avklarat första frågan i matchen mot tubest, och givetvis så var det någon som ville lämna ett skriftligt meddelande till en av mina kollegor. När samtalet var över var också tävlingstiden slut. Typiskt.
Gidde: Det var bara en liten gliring mot Gurun, jag vet att du är stentuff när du får rätt frågor och jag fel. Man vill ju inte ge motståndarna någon extra tändvätska...
Wayne Gresky: Ja det förståss, det tänkte jag inte på. Men har jag nu tippat El Maco får jag väl stå mitt kast, och blir då tvingad att hoppas på att du plumpar mot någon av de ynka stackare som du har kvar.
Med fyra omgångar kvar tippar jag El Maco som första säsongens seriesegrare. Detta baserat på den stadigt ihopskrapade poänghögen, samt det faktum att han inte har några av de övriga storfräsarna kvar att möta.
Gusten: Som ligans administratör är det överordnat för mig att de till ligans välbefinnande i stort, än att ge en ensam deltagare en glädjens stund i eget mörker. ;0)
Metal Guru: "Skulle lägga till att Gusten känner sig ensam i Div3 på GeoLigan, så är det någon som vill leka lite med honom ställer han gärna upp, i väntan på uppflyttning."
Vafan, tack för att du sabbade min enda chans att få vinna en division!! ;)
difzi: Om inte allt för många protersterar räknar jag med att ändra 'i flykten' till helgen, och det enda vi deltagare ska märka är att matcherna kommer på andra tider.
Metal Guru: Skulle lägga till att Gusten känner sig ensam i Div3 på GeoLigan, så är det någon som vill leka lite med honom ställer han gärna upp, i väntan på uppflyttning. Anmäl er i så fall på länken.
Kolla i meddelandefälten på HS-ligan.
Skumt om ni författat varandra hälsningar om skeendet, och båda valt fel tävling...