Metal Guru: Klart jag skojar. Men jag är oerhört skeptisk till hela idén. Men jag har som diktator i den äldsta av HS-tävlingarna trots allt lyssnat på de som vill ha sommarlov:)
Vi som är administratörer till de olika ligorna bör se över om vi manuellt ska plocka bort någon som fallit ifrån, innan vi drar igång våra ligor. Vilken dag vi än väljer för återstart.
Stigsson: Hur mkt kostade det att muta dina 3 WO-motståndare? ;-)) Grattis till titeln. En vinst är alltid en vinst, oavsett hur den tillkommit. Själv får man kliva ner och ta en säsong i gärdsgårdsserien...
Metal Guru: Ledsen men just i den här matchen sket sig allt. Webläsaren totalhängde sig. Men det känns som en mkt värdig vinnare och själv är jag helnöjd med nytt kontrakt.
WO mot Poffa såg jag nu på morgonen, är han så upptagen av det här men forumlederiet så han inte hinner spela mot mig eller är han rädd att förlora ändå :)
knaskamilla: Vad gäller vetgirig så gör den som den vill. Allt annat funkar klockrent ju, det är det som retar mig som f**. Är ju med och tävlar för det är sjukt kul och när inte det funkar blir man jäkligt less.
Din dator gör som den vill, alltså. Det problemet hade jag också en gång i tiden. De flesta websidor fungerade, men inte t.ex. HS. Jag formaterade om skiten och sen fungerade det.
difzi: Provade med Firefox nu och det gick inte heller, ligger kvar och ser vad som händer. Får väl gå ur de tävlingar med kort svarstid annars om problemen fortsätter.
Även jag rekomenderar firefox, har haft massviss problem även jag då jag kör eller kört vetgirig med explorer. Den nya explorer (som windos vista har) funkar dock utmärkt på vetgirig.
Ja men då vet jag. Tack så mycket alla som låter mig bestämma:)