Vetgirig.nu

3612 inlägg · 31 ämnen

Lagtävlingen

« · 1102708 · » Till forumet

Sv: Lagtävlingen
Frisco: Jag spelade på jobbet igår kväll och det var inga problem.
Kommentera

Gidde: Jag spelade mina matcher imorse utan problem. Eller var det i natt?
Kommentera

Frisco:

Japp, både igår och idag har det varit helt omöjligt att spela matcher!

I HS-Raketen så hann jag svara på 3 frågor, fick 1 rätt men lyckades ändå klara oavgjort mot AM, antar att han hade samma problem...

Helt otroligt så det laggat dessa dagar... :-(
Kommentera

Paddan: Och min laggade järnet. Ja, jag går i sjunde klass.
Kommentera

Frisco: Wow, det gick ju bra för mig i dagens match, eller nåt. När jag försökte svara på första frågan så stod den och tänkte i tio sekunder och vips så hade den också registrerat mitt svarsalternativ på fråga ett som svar på fråga två.
Blä!
Kommentera

Gidde: Fantastiskt bra! :)
Kommentera

Frisco:

Du hade rätt, det blev 4-1

Härlig vinst!! :)
Kommentera

Noterar med glädje att både Gurun och Wayne har goda detektiv-gener. :) Tror förresten att det finns fler ugglor som ligger begravda under liten tuva i de här lagen. Inga namn......lite får ni faktiskt klura ut själva. :)

Kan ju f ö bli skoj o se hur de här lagen kommer att leva vidare om nu Henko gör allvar i sina hot och hoppar av VG. Kanske PhilipMarlowe är en lämplig ersättare. :D

/T
Kommentera

Frisco:

Eller 4-0 ;-)
Kommentera

Wayne Gresky: ...eller 5-0.
Kommentera

Gidde: Jag tippar 4-1.
Kommentera

Gidde: Poolare var inloggad igår iaf. Han har fejkat förr. Bl a efter att han lämnade wo i fyra matcher i samma liga i samma omgång, sen lämnade han wo med en av sina användre någon omgång senare när folk började undra.
Kommentera

Gidde: Lidnersk knäpp? ;)
Kommentera

Gidde:

Vet inte vad som händer, men jag krossade Handfast med 4-2, så nu står det 4-0 i lagmatchen :)
Kommentera

Trusse: Monique?
Kommentera

Trusse:
Vickan1..?

Det är i varje fall inte jag.
Skulle i så fall kallat mig för CallePhille2 eller Madde3.

Kommentera

Gidde:

Och jag förlorade mitt vad.
Handfast spelade sin match nyss, men poolare lyser fortfarande med sin frånvaro.

Otroligt!
Kommentera

Och här kommer lite julpyssel:

Vilken moderator har nyligen gått med i ytterligare två lag med sitt dubbelnick? (ledtråd: div 22)

/T (som inte utlovar några fina priser)
Kommentera

Frisco:
Vi vaggar in er i falsk säkerhet.
Kommentera

Frisco:

Wunderbar!!!

Då spelar inte min match någon roll längre, och tur är nog det.
Jag ahr itne bra statistik mot Handfast.

Min gissning är dessutom att Handfast och poolare kommer att spela sina matcher nästan exakt samtidigt, någon som sätter emot? ;-)
Kommentera

Paddan: Och samtidigt konstaterar vi att United of Dalarna ligger under med 3-0 trots att de skrapat ihop sammanlagt 1 helt rätt på de tre matcherna.
Kommentera

Paddan: WG vann med 3-3 i sin match så vi har ointagliga 3-0 mot Islanders.
Kommentera

Wayne Gresky: Gött....bara ge dem. :) Av nån anledning tillförs det alltid ytterligare en dimension av segersötma när man klår "fuskare".

F ö hoppas jag att VG tar julledigt. Det tvingas nog jag göra iaf. En havererad (och inlämnad) dator gör att det troligen blir stora tävlingsluckor under lovet. Har ingen större lust att köra in till högskolan varje dag (som i dag typ) för att få tillgång till sina matcher.

Alltså.....god jul på er, alla sabla hockeynördar. :)

/T
Kommentera

Gidde: Nej Robb är samma som Gog som fuskar ihop med Mepp när det gäller betygsättning av ämnen. Det skulle iaf vara skönt att spöa det där packet.
Kommentera

Frisco:

Och bara två motståndare kvar. Robb samt handfast/poolare som väl är samma person?

Eller kanske alla tre är samma person?
Kommentera

Paddan: Bra jobbat av Er.
Kommentera

Salle: Efter två spelade matcher ser det ganska bra ut, ledning 2-0 mot The Islanders.
Kommentera

Gidde: Jag vann med 3-3 så nu leder vi med 3-0:)
Kommentera

Gidde: Jag avslöjar ingenting här inte. Men vi får kanske förlita oss på WG?
Kommentera

Frisco:

Själv då?
Behöver jag vara nervös?
Kommentera

Gidde: Bra jobbat!:)
Kommentera

Salle:

Om vi har tur så kan vi vinna hela lagmatchen på ditt enda rätt. Vi leder med 2-0 i matcher just nu i alla fall, drog nyss in en 4-1 ;-)
Kommentera

Trusse: Vilka lag håller Auryn och Eskoa på egentligen? Jag har inte sett dem som medlemmar här än och det känns nog som ett måste för att jag ska backa din idé. :)
Kommentera

Ni har väl inte missat att det blivit dags att anmäla sig till nästa omgång av lagcupen? Har redan frågat Conth om det inte går att ordna så att Modo H, MoraLeksand U, Dynamo D och Musketeers hamnar i samma grupp. Lite prestigematcher redan från början hade väl piffat upp stämningen? :)

/T
Kommentera

Gidde: Tyvärr så släppte jag nog 1-1...

1 rätt är klent men det var svåra och krångliga frågor.

Kommentera

Paddan:

Haha, helt rätt på alla punkter!!

Paddan - manhel 5 - 5 (0:42 - 1:02)

Runt en minut, jag sa ju det ;-)

1-0 till oss!
Kommentera

Paddan:

Bra!
manhel brukar ligga runt minuten, klarade du det?
Kommentera

Gidde: Den här gången kan jag bara förlora på tid.
Kommentera

Paddan:

Och fort förstörde jag det igen...

:-(
Kommentera

Frisco: Oj, var det nästan bragdguldsvarning på den vinsten?
Kommentera

Paddan: Jag slog till med en knallseger.
Kommentera

Frisco: Och så blev det en plattmatch i min match mot en av medlemmarna i Adrian Allknowers. Fast jag lyckades klara oavgjort.
Kommentera

Metal Guru:

Bra jobbat, du är duktig !
Kommentera

(Hyndasmiskers spelar iofs sin sista match ännu, så de bättrar säkert på sina 50 vunna delmatcher en centimeter eller två...)

Kommentera

Stigsson:
Vi skärpte till oss bra på slutet.

HS tre lag hade annars fullt jämförbara resultat - 47, 49 och 50 vunna matcher.
Kommentera

Metal Guru: Seger i lagligan mot Flitiga myrans FK känns som en riktigt bra merit. Dom har ju varit en av "de tre stora" som totalt sett har varit en klass bättre än andra lag.
Kommentera

Alisandali:
vi är nu anmälda.
Kommentera

Stigsson: Jag tycker att Gurun anmäler oss nu direkt , om vi måste bort och inte kan tävla under tiden innan W O , så reservanmäler vi oss till Gurun .
Kommentera

Metal Guru: Då ska vi bara höra vad Skinner säger men vi är fyra av fem personer i laget på redan nu så det verkar som om vi kommer att tävla i Lag-cupen.
Kommentera

Gidde: Midsommar och tre veckor framåt. Så jag gissar att du är en av tre lyckliga som får en wo-seger mot mig i HS-ligan.
Kommentera

« · 1102708 · »