Vetgirig.nu

3612 inlägg · 31 ämnen

Lagtävlingen

« · 975416 · » Till forumet

Sv: Lagtävlingen
Paddan:

I min match så hade han bra mycket mera tur i tänkandet än jag hade ;-)
Tror nog inte jag kan skylla på det tyvärr...
Kommentera

Gidde: Eller så hade de mer tur i sitt tänkande, så skulle det också kunna vara.
Kommentera

Paddan:

Jadu!
Inte var det bra, men frågorna vi fick hade dom flera svar på än vi hade, det är den bittra sanningen...
Kommentera

Men vad är det för patetisk läsning jag får se när jag kollar resultatet av vår lagtävling. Det var alltså endast jag som lyckades vinna en match i vår seriematch mot Team Småland. Skärpning anbefalles!
Kommentera

Så väntar vi bara på att ElMaco eller Huge ska vinna sin lagtävlingsmatch och bärga segern åt oss.
Kommentera

9 raka segrar i träningsmatcherna, trots att jag själv underpresterar något enormt. Vi är på gång!
Kommentera

Metal Guru: Jag kunde! :)
Kommentera

Kunde du, Wayne Gresky: eller buggade du ur?
Kommentera

Jag fick min egen fråga! :)
Kommentera

Portello: FettSmart fick fett med stryk! Way to go Dynamo Dibrylutimo!
Kommentera

Portello: Starkt jobbat! Tyckte dock att det gick rätt tungt för mig tyvärr.
Kommentera

Vinst av mig och Huge i andra omgången samtidigt som difzi kryssade. Så det ser ju rätt bra ut. Men det vore ju bra om Poffa och ElMaco och vinner så vi tar igen våran dåliga "målskillnad"
Kommentera

Gidde: Nu har jag gjort mina frågor. Blir nog inte oavgjort.
Kommentera

Paddan:

Attans ändå!
Någon sekund snabbare på mig så hade den varit ännu jämnare!
Kommentera

Paddan: Känns som jag pressen på mig.
Kommentera

Salle: Träningsmatchen mot Mitt i krysset är väldigt jämn.

Del-matcher
Oernie - Salle00 3 - 3 (0:39 - 0:51)
Nackros - Wayne_Gresky 5 - 5 (0:31 - 0:31)
Stollig - Frisco - (0:00 - 0:00)
mangalus - AGF 3 - 3 (1:07 - 0:58)
Bertilblues - Paddan 4 - 4 (0:57 - 0:57)
Kommentera

Salle: För egen del kändes det positivt, fast det finns fortfarande tid och möjlighet att bryta ihop och komma igen.
Kommentera

Wayne Gresky: Det blev en skadskjuten kråka för min del, med bittermandelssås... :-(
Kommentera

Gidde: Kom ihåg att dagens match är i lagligan Gidde! Full koncentrotion, vi möter favoriterna i serien och en seger skulle smaka fågel.
Kommentera

Wayne Gresky:

Det är rätt att matcha sig i form, fråga Werner!
Så har han ju gjort i alla tider ;-)

Ja, förutom sista säsongen nu då, Jonasén verkar ju till och med få Werner på andra tankar..
Kommentera

Vi är det laget som matchar hårdast av alla. Redan 61 träningsmatcher avklarade. Ska vi bli först till 100 segrar månne? Bara 73 kvar...
Kommentera

Jag börjar få blodad tand på det här med vetgirig, kan ha att göra med att jag plockade min första tia idag på På Spåret också. Om något lag vill värva är jag en hungrig junior som vill ha speltid! :)
Kommentera

Wayne Gresky:

Hehe, jag har nästan bara vunnit idag faktiskt, om vi snackar lagtävling ;-)

Ja, HS-Raketen också förstås :)
Kommentera

Wayne Gresky: Jag är med i 46 lag med 23 olika användare. Undrar hur detta går?;)

Bra jobbat.
Kommentera

Gidde: Eftersom jag drev den linjen hårdast av alla på forumet där så känns det även som en personlig triumf. Kul att vinna något idag... ;)
Kommentera

Wayne Gresky:

Bra beslut!
Ska bli roligt att se hur vissa löser detta problem :)
Kommentera

Nu får man bara vara med i ett lag. Vilket kan leda till en del intressanta förändringar i vissa konkurrenters laguppställningar. Ska bli intressant att se vilka som blir kvar i Queens t ex. Mycket möjligt att våra vänner i div får en lite lättare resa. Otur då att man mötte detta lag i första matchen...
Kommentera

Wayne Gresky: Ibland får man beslutsångest.
Kommentera

Frisco: Va?
Kommentera

Wayne Gresky: Lag vänskapsmatch - Match Tid: 129:57 Tyvärr tiden är ute....
Hann inte ens svara på första frågan.
Kommentera

Wayne Gresky:
Mattias? Vi har förbjudit honom att hålla på med datorer under semestern. Säsongen är lång, och vi vill ha hem en utvilad junior.
Kommentera

Metal Guru: Han har 6 dagar på sig att hitta ett webcafé...
Kommentera

Wayne Gresky:
Ja, vi är så säkra på titeln att vi låter Mattias åka utomlands i inledningsmatchen, utan att plocka bort honom ur roostern.

Lite handicap ska väl de andra i Division 1 ha, tycker man.
Kommentera

Metal Guru: Vi lyckas ju vinna iaf...
Kommentera

bah, Salle:
Det är väl inget att yvas över.
Kommentera

Metal Guru: Lagtävlingens division 2 huserar vi i för närvarande.
Kommentera

Alisandali:
Har också spolat duellen. Den suger.

Vilken division sade ni att ni spelade, Hyndasmiskers?
Kommentera

Wayne Gresky: Jag har också laggt duellen på "hyllan" ett tag , är med i runt 30 olika ligor .
Så jag har minst 10 matcher varje dag istället , går in och kör en eller två dueller som uppvärming ibland .
Kommentera

Portello: Bästa laget i er division. Ett gäng fuskisar som är med i flera lag. För övrigt har jag lessnat på duellen.
Kommentera

Wayne Gresky: Ja du, vilka motståndare vi har i första matchen. Du som också spelar i duellen vilka klassmotståndare vi möter.
Kommentera

Alisandali: Tvåa var det. I en rak och fin tabell.

Pl.MedlemsnamnOmgVOFRes.TotTidPo.

1Mitt i krysset11003165:482
2MoDo Hyndasmiskers11003124:212
3Team Tyringe10012155:150
4Team TCV10012113:360
Kommentera

Wayne Gresky: Precis, speciellt när vi har en tuff träningsmatch mot Ratcheds. Där gick jag visserligen ganska lätt segrande ur matchen, men på något sätt kände jag mig som om jag vore gjord av garn.
Kommentera

Alisandali: Jo jag såg det. Fan! Men då slipper man ligga vaken och grubbla iaf...
Kommentera

Wayne Gresky: Fyran är nu borttagen och ni ligger tvåa , se länk .
Kommentera

Poffa: Jag tror vi behöver fler slutresultat för att kunna bygga en universalteori hur poängställningen räknas ut. Det viktigaste är att vi leder.
Kommentera

Gidde: Okej, då är det en bug. Ni är härmed uteslutna ur lagtävlingen och får börja om i division 41. Med 22 veckor per säsong så är ni tillbaka i andradivisionen lagon till år 2025.
Kommentera

Poffa:

Dom hade 3 rätt mer än oss, så den teorin föll också...
Kommentera

Wayne Gresky: Hmm, det är inte så att 4 står för att ni hade fyra rätt mer än era motståndare i de matcher ni vunnit och de hade 2 rätt mer än er i de matcher de vann?
Kommentera

Wayne Gresky: Aha, ja då var det mystiskt. Fast jag är så ödmjuk att jag säger att vi förtjänat den där fyran för vår fantastiska början på "försäsongen".
Kommentera

Paddan: Nja, 3-2 slutade det till oss. Så fyran är fortfarande ett mysterium. Vi säger inget ifall det är en bugg där vi fått en bonuspoäng... :)
Kommentera

« · 975416 · »