Lite komik ser vi i forumet. Någon har mailat [email protected], men inte fått svar. Gissa varför?
Nästa person inne i forumet, denna gång en wappande Linkchef:
"Eller rättare sagt: varför LIGGER sidan nere? Den senaste uppdateringen på Wikipedia sätter jag ingen större tillro till. Träffade ju asu igår och vi snackade lite om VGs framtid. Har väldigt svårt att tro att sidan är nedlagd. Gissar att det handlar om en missad fakturabetalning. Skriver f ö detta från mobilen. F-n vad segt det går. Blir jobbigt att spela matcher så här..."
Ha haha, Wayne Gresky:
"Sedan Januari 2009 så upphörde sajten och domänen är till salu. Oklart varför"
Nemi kom just in i forumet, och skrev "Vad händer?" i VL9-tråden.
Shit, K70:
Jag och Wayne och Trusse då, som är några av människorna bakom nicket Greenylva då?
jonna:
Ja då, vi är en hel drös.
Aktiva på forumet är Wayne, Trusse och Kerstin -70 - som jag kommer på på rak arm.
Då är det bäst att du reggar dig för Redhawks - de behöver allt stöd de kan få...
Kanske ska säga välkommen hit också... :o)
Hur har du hamnat här - för du måste väl ha snubblat in här tidigare..?
jonna:
PS. INGEN sitter och väntar på din uppdatering.
ALLA sitter och har egen rå-ångest, eftersom de tror att de är ensamma om att inte hitta in.
Du kan läsa forumet på denna länk - repeat: LÄSA...
jonna:
Det är lungt förstår du. Nu Nån gång runt 19:00-21:00 tog pengarna slut för Vetgirig - det blev väl ny månad då nånstans i världen.
Nu väntar vi bara på att pengarna - som man redan stoppat i myntinkastet - ska droppa ned i systemet igen. Vår vän Bolivar hävdar att han redan är inne på VG, men jag skulle tro att han självt propagerat ned pengarna i hans lilla stuprör.
Eller så är det som du säger, Vetgirigbartyt igår fick inte bara deltagarna - utan hela Vetgirig att slockna...
Jag har bara en sak till att säga:
*TAC!*
Nu får man ingen träff alls.
Det är en bra signal.
Det betyder att man lyft bort namnet från default 'finns inte'-läge, och väntar på att rätt och riktig vetgirig-server ska propageras ned från Internet's root-servrar.
Frisco:
Det börjar hända saker. Ny fel-info:
This domain (“www.vetgirig.nu”) is registered and maintained by one of our customers.
Frisco:
På det engelska forumet diskuterar man vårt svenska problem, och McSifonen säger så här:
"The domain has been renewed today, so I guess that within 24 hours vetgirig.nu will be up and running again."
Detta är en bra dag att påbörja en förbättrad tråddisciplin.
Så fr.o.m nu håller vi oss i denna tråd då vi har ångest över att VG inte längre är ibland oss.
Jag tror vi byter tråd.
Detta kan bli ett problem för VG av bibliska proportioner, om det inte löses så att alla har god tid att spela de matcher som timar ut idag.
Om någon hoppar av för att det finns dubbelnick går det nog inte att jamföra med den massfrustration som kommer uppstå, när ALLAS matcher timar ut dag efter dag...
Gidde: Det är väl den förbannade krysset.se-reklamen som segar. Ta bort, nuh!