Wayne Gresky:
Jag har anmält mig. Det är med stor spänning jag träder in i detta drama, för att se vad du nu hittat på.
Samtidigt ser jag att nån liten knodd med snarlikt namn som vi också anmält sig. Dock har anloku anmält sig emellan oss, och det ser jag som ett tydligt bevis att vi inte något dubbelnick. Puh! säger jag bara.
Trusse:
Otur att Sportmats inte har nån avatar - annars kunde vi bytt till hans allihopa, och gått in och bråkat om vem som var Sportmats tuffaste, starkaste och bästa dubbelnick.
K70:
Jag är helt jävla utmattad nu, efter att medelst 'droppen urholkar stenen'-metoden lyckats få mig massakrerad.
Peace of mind.
Frid.
K70:
Där dog jag i VL9.
May I Rest In Peace. May the Force be With Me.
SENSATION! SENSATION!
Nästa dubbelnick att presenteras är
Thornton och Kerstin70!!!
De har samma avatar!
Wayne Gresky:
Håller med om att Siwash/Megalodor är ett svårt fall.
Werbeka finns väl på den svenska siten också - vad herer han där?
Cheflink:
Angående Siwalodoras så låg ju Mega lågt ett tag, och wo:vrade en hoper matcher, för att nu kommit igång igen.
Kanske skulle vi göra en samlad attack mot systemet, och samtliga (som vill vara med) reggar tio extranick inför en stor tävling, i mitt fall
MGuru1, MGuru2, MGuru3, MGuru4, MGuru5, MGuru6, MGuru7, MGuru8, MGuru9, MGuru0
vid sidan av respektive originalnick. Se'n kör vi så det ryker, och ser vad reaktionen blir. Är vi tillräckligt många som gör exakt likadant MÅSTE det göras nåt från adminhåll.
Cheflink:
Fan. Du känns som ett dubbelnick... Finns du på VG som, uh låt mig gissa? - Nkchefli..? Eflinkch.. nja, Heflinkc?
Kommer nog på det ska du se så småningom å då jävlar dubbelnickarns ska bli fiskar varma...
Tills dess, Välkommen hit. :0)
Vi börjar bli VG's alternativforum, känns det som. Du kommer gilla PM/Brevfunktionerna bättre härinne, lovar jag dig - om du nu kommer över den här begränsningen hemifrån.
K70:
"Totopez, till exempel verkar ju begränsa sin fanatism kraftigt med en duellranking på 27 poäng."
Ja, min är väl inte mycket bättre.
Men så är jag ju också dubbelnick med Wayne...
Rock on i varje fall, stärkt som jag är efter min kommande viktoria i VL9.
Wayne Gresky:
1) Vetgirig har aldrig legat nere. Däremot har det varit jävligt svårt att komma åt servern via Internet.
2) Tidpunkten kan ha uppdaterats om någon varit inne och petat. Men det kan lika gärna vara en numerisk sträng, som du lika gärna skulle kunnat skriva vilka siffror som helst i.
Trusse:
Det måste admin ha gjort inne i databasen, inne i fältet för tidsstämpeln.
På en Mora IK-site brukar vi moderatorer fuska på så sätt för att viktiga meddelanden alltid ska ligga överst - vi plussar på tiden ett par veckor eller så, så att inlägget liksom blir skrivet i framtiden.
Men varför man gjort så här i detta fallet övergår mitt förstånd. Snacka om misstänkt beteende.
Även i utriket tråkar man varandra för dubbelnick.