Bandy

1904 inlägg · 143 ämnen

Återtåget - GBK

« · 811308 Till forumet

Sv: Återtåget - GBK
Robban_Brynäs: Snittar 758 / match på läktaren och det är ju inte så illa i Div. I södra. Men nu är ju inte holken till dom :-)
Kommentera

758 i snitt i Div 1 är bra... Bättre än några lag i Allsvenskan... o då ska man komma ihåg att det spelas Allsvenskbandy i Vänersborg.
Kommentera

Robban_Brynäs: Det är väl något som Gripen är lite bortskämda med. Bra publik och en grym supporterklubb i form av Yellow Front som håller igång bra och skapar skön stämning på läktaren. Däremot är hemmapubliken väldigt krävande. Dom drar sig inte för att klanka ner på det egna laget om det går motigt, och tålmodig är den inte heller. Ibland räcker det med en felpass... Men liv på luckan blir det :-)
Kommentera

Klinth: Jag vet inte hur många Gripentrådar du har startat nu men det känns som att det räcker med den här. ;)
Kommentera

T T: Den använder jag bara när dom ska avancera uppåt, nu ska dom "bara" hålla sig kvar ;-)
Kommentera

Klinth: Tur att någon har koll på kvalet... när vi andra har koll på slutspelet..... ;) 2 lag går upp från kvalet... om inte Gripen blir kvar... så ska jag göra.... Hmm undra vad?? ;)
Kommentera

Robban_Brynäs: En Gripares lott i livet... Kval och kval och kval... Tänk att få spela slutspel... Måtte jag få uppleva den dagen ;-)
Kommentera

Klinth: Ha ha! Mitt slutspel tog slut igår... Vetlanda torskar med 3-4 två gånger om mot Byn.... Jobbigt som bara den... Men men... I morgon blir det Zinken för mig för att kolla in om Bajens svit på hemma plan består.... Hoppas på bättre väder än i tisdags...
Kommentera

« · 811308