Weman: Är man van Supporter så har man inga problem att följa med i spelet och se bollen... DeT är färskingarn som står och klagar och ugglar efter bollen och inte kan se den. i TV däremot är det värdelöst.
RavenLord: Så sant som det är sagt. Kan man spelet och är på plats så är det inte speciellt svårt att följa med. På TV är det däremot rökt. Samtidigt kan man ju bli lurad live oxå, om spelaren gör en fint så står man ibland som ett ufo innan man kommit ikapp ;-)
Klinth: Ja det händer lite då och då att man kanske inte riktigt hänger med när de gör någon fint och släpper bollen vidare de är sant :) Det kan gå ruggigt fort på plan och man kan inte stå och slöa till som om de vore hockey.
Klinth: Paul från Chicago såg sin alldeles första Bandymatch igår, Gripen-Lesjöfors. Han tyckte det gick alldeles utmärkt att följa bollen. Han tyckte hela tillställningen, inklusive körövningarna före på New Place, var helt OK.
Klinth: Verkar som om supporterskaran till Gripen blir alltmer internationell och nationellt förankrad. Jänkare, Göteborgare...tja alla kommer de på bred front.
Dragan 2k: Det beror såklart på bandyportföljens innehåll...... För någon annan anledning fanns väl inte för att du skulle ta dig till en bandymatch.......
Sannes: Haha. Faktiskt hade jag inte med mig någon bandyportfölj och det enda drickbara jag tog med mig var lite glögg. Som tur är fanns en av Klitnthbröderna nära till hands där jag lade tillbehöret.
Klinth: För egen del så nöjer jag mig fint med saftglögg som INTE är spetsad, man kör ju alltid bil till och från matcherna..... Men jag är precis lika glad för det....
Jag är helt övertygad om att du har koll på bandyportföljerna.