BIK Karlskoga

2224 inlägg · 470 ämnen

2925

174527 · » Till forumet

Sv: 2925
håller med hade han haft hjälp av utespelarna
Kommentera

barre: målvakten var ju ganske bra....bara att han hade noll med hjälp....om nån annan stått i mörrum målet hade det nog blivit 12 mål eller något sånt
Kommentera

Danne86: ja mörrum va helt usla
målvakten hade inte tätt nånstans typ.....
Kommentera

Pat86: Okej. Men då måste Mörrum ha varit ganska dåliga?
Kommentera

Danne86: det var väll sådär...de behöver nog spela lite bättre i sa
Kommentera

Pat86: Underbart med seger... Var sista perioden bra? Missade den tyvärr hade träning då.. Nu tar vi hem SA av bara farten!
Kommentera

Tifoälskare: vart fan var du under matchen? Gött med seger!!!
Forza Bofors!
Kommentera

japp bra med vinst!
Kommentera

Pat86: håöller med dig gör så calle vinner poängligan!!
Kommentera

Danne86: låter bra
Kommentera

Pat86: förlåt..Hoppas på storseger..Nu tar vi mörrum så at calle vinner poängligan!
Kommentera

Håller med men Bik vinner med 5 - 3
Kommentera

Pat86: Blir bara 2 peroder för mig imorgon men jag hoppas BIK sätter några mål direkt!
Kommentera

barre: visst gör vi det....6-3 till BIk blir det...
Kommentera

vad pratas de om här då?
forza bofors
nu tar vi mörrum......
Kommentera

Pat86: japp föratås!!
Kommentera

bikfans: ok...men det blir nog svårt för oss att få i år......leksand har ju väldigt snygga tifon....
Kommentera

Pat86: jo vad min kussin sa så skulle det va ett pri men set kanske bara va prat?
Kommentera

bikfans: det delas väll inte ut något tifopris inom ishockey?....hoppas på många i klacken i den första hemma matchen då BosseFors slår till och gör ett tifo som omfattar 200 personer......
Kommentera

Men jag tänker som sakt inte ge upåp vi ska vara den bästa klackn i SA sedan satar vi på att ta hem det stora tifo priset eller vad säger ni boys?
Kommentera

Danne86:

Jag hoppas på 2500 också, även då närmar vi oss Västerås.
Publiken i Västerås sVIKer som sagt litegran så vi kanske går förbi om några omgångar.
Kommentera

Kalle Kanon: Man kan ju hoppas på en 2500 personer i alla fall..VIK publik sviker nu
Kommentera

Lite Iran här, får man inte ha åsikter utan att det blir borttaget?
Kommentera

Pat86:
Kunde inte hålla mej ;-)
Om mina kalkyler på nattkröken stämmer behövs det 2806 personer på Moramatchen för att passera Västerås publiksnitt och inta den ärevördiga ledarpositionen med störst publiksnitt i den södra allsvenskan.
Kommentera

Kalle Kanon: h det du med......imorgon krossar vi mora
Kommentera

Pat86:
Jag kanske räknar på det där imörn. nu går jag o lägger mig. Ha de så bra!
Kommentera

Kalle Kanon: ja..det är ju en toppmatch och efter att ha slagit IKO så borde det ju kunna komma runt 2500........och i så fall borde vi väll nästan gå om....eller behövs det mer.......nån som har koll på det där
Kommentera

Pat86:
Vi får hoppas på det.....
Kommentera

Kalle Kanon: ja om mora lockar mycket så går vi om......
Kommentera

Pat86:
Jepp o nu ligger VIK:s hemmasnitt på 2373 medan vårat ligger på 2326 pers vilket innebär att vi endast har 47 pers. upp i VIK:s hemmasnitt vilket inte alls är omöjligt att passera!
Kommentera

Kalle Kanon: håller med dej....jag trodde de skulle fylla rockis......men det var ju jumbomöte också.......och örebro är klart sist nu...ha ha
Kommentera

Kalle Kanon:
Matchen mellan Västerås och Örebro drog endast 1994 personer. Det är lite för att vara ett så omskrivet derby :-)
Kommentera

Pat86: det får vi hoppas..Alla till nobel
Kommentera

Pat86:
På våren kan de mycket väl ta sig till play-off.
Kommentera

Danne86: synd att mora bara tog två pinnar mot IKO......2-1 efter straffar......hoppas de tar en fullpoängare mot troja......Så vi kommer över sträcket på Söndag.....
Kommentera

Kalle Kanon: jag tror de kommer att repa sig........jag tror på att de kommer komma till play-offet......
Kommentera

Pat86: Det är väll BIK och MIK som är bäst hemma.. Mora är väll inte superbra borta eller? rätta mig om jag har fel
Kommentera

Pat86: Det får vi verkligen hoppas...Sedan också att Mora tar Troja på söndag borta så dom tappar..
Kommentera

Kalle Kanon: Det har du rätt i..Det är ju mycket attraktivare att sponsra ett lag med hög publiksiffra..
Kommentera

Pat86: Jag tycker att dom har spelat bra mot bra lag.. Men dom borde spela bättre mot lag i deras kaliber.. Mot tex Örebro(som ligger sist).. För jag trodde att dom skulle vara bland dom 7 bästa i alla fall... Men men nu krossar vi IKO
Kommentera

Pat86:
Västerås är inte någon besvikelse enligt mig men de verkar vara på väg neråt. Vi får väl se om den tendensen håller i sig eller inte!
Kommentera

Pat86: Viktig match ikväll......Mora - Oskarshamn.........vi får ju hoppas att Mora som är starka i smidjegrav vinner så att vi går om IKO om vi tar dem på söndag..........
Kommentera

Kalle Kanon & Danne86: jag kan nog inte hålla med er om att Västerås är nån besvikelse.......de är ju nykomlingar och har väll inte det starkaste laget på pappret men ändå så har de slagit lag som Rögle, oskarshamn och Bofors.........i båda matcherna mot Bofors tycker jag de har spelat bra.......jag tror på Västerås & Troja till play-off........MIK, RBK, IKO och BIK till SA......
Kommentera

Bafucin: håller med dej där om att chansen finns att man nu kan ta 24 poäng på raken.......visserligen ska man väll ta en match i taget men i alla fall så är ju inte det allt för svåra matcher......IKO och MIK är väll ganska svåra, men BIK är mycket starka hemma
Kommentera

Bafucin:
På längre sikt är det rätt så viktigt att tex. vinna publikligan.
Det är ett gott argument i jakten på sponsorer.
Kommentera

Bafucin:
Tack, o hej på dej med!

Danne86:
Vi får verklilgen hoppas att målskyttet släpper. Jag såg inte Troja matchen men helt klart är BIK ett lag för SA.
Kommentera

Kalle Kanon: Välkommen till Hockeysnack .
Visst vore det kul om BIK kunde ta täten i publikligan men det är väl ändå inte så viktigt. Det som är viktigt är att grabbarna börjar att ta tillvara på alla chanser de får under matcherna så att vi inte åker på några onödiga förluster. BIK har kapacitet att ligga bland de fyra första och förhoppningsvis är vi snart tillbaka där.
Jag sticker ut hakan och tror att BIK tar full pott i de kommande åtta matcherna........
IKO, Mora, Arbogax2, Tranås, HC x2 och Nybro låter inte helt omöjligt.
Tufft blir det men varför inte??

Man måste vara optimist.

Bobcats 4ever!!
Kommentera

Kalle Kanon: Prova det.. Skulle vara kul och se på officiela sidan hur många biljetter dom sålt inför varje match..
Nybro tappar ju också.
Men jag kan inte förstå att Troja ligger så högt upp.. Dom var inge bra när dom var här
Kommentera

Danne86:
Jag tror som du, en seger mot Hammers hade nog inneburit ca 3000.
ÖHC är en besvikelse och Västerås har börjat att VIKa ner sig liksom Nybro så vi får se hur det slutar för dom.
Nästa gång kanske jag skriver i officiella (antagligen flest som läser där), den här gången ville jag prova det här forumet då jag inte skrivit här förut.
Kommentera

Kalle Kanon: Förhoppnings vis förlorar örebro nästa match och VIK med så tappar dom nog lite folk till matchen... VIK har ju varit en ganska stor besvikelse..Trodde mer på dom än deras tabellläge..Samma med örebro men det är bara poistivt att dom ligger där dom ligger
Kommentera

174527 · »