Gusren, Gusten nog för att bor i finnskogen och har bara 1,2 och äckel kanalen 4. Säg till så köper jag en parabol till dig :-) En fråga, när får jag träffa "Snuten" på LA?
KAN också vara så att han såg mer än 13 sekunder som jag gjorde :) Men hon var bedårande söt när hon tappade texten. Man ville bara stoppa tillbaka den i hennes näpna mun ...
Tyvärr är jag som sagt borta ikväll, har en morbror i Sthlm som fyller jämnt.
Har inte lyssnat, men låtvalen gör ju att man blir lite mörkrädd för vissa versioner..
Johan kan bara inte låta bra i den låten, väl??
Blir dessutom orolig över rapporten om Alice (hon, den där söta ni vet!) Åker hon ut så slutar jag titta, promise!!
Återkommer när jag är ansluten igen, hoppas fortfarande på ett mirakel ikväll, men jag tvivlar på att jag kommer loss. Festen är imorgon, idag är bara resdag men jag tror inte man blir så poppis om man sätter sig med laptopen i knä framför TVn när vi kommer fram ;-)
Sam-effekten har börjat verka. 7-4 ikväll mot Oskarshamn känns skönt. Bofors klättrar några platser i tabellen och vi ser framtiden ann med tillförsikt:-)
Dax för match igen, Oskarshamn hemma. Är det dax för Sam-effekten att slå igenom på allvar nu? t såg bra ut mot Malmö sist, tyvärr förlust ändå, men ikväll hoppas jag det lossnar.
Sam Hallam blir kvar som huvudtränare resten av säsongen. Det gör honom till allsvenskans yngste (29 år) tränare. En härlig utmaning att föra upp BIK som just nu ligger näst sist i tabellen. (Fy fan).
Själv såg man ju Idol enbart eftersom dottern insisterade. Själv var jag inte det minsta intresserad. Inte alls.
Att Yazmina åkte ut var helt rätt. Anonymt, profillöst. Hon sjunger "Born to make you happy" med samma inlevelse som "jag vill ha köttbullar till middag". Sayonara, Yazmina.
Robin E: Säger bara "haven't we suffered enough"?
Anna: Tricket med henne är att svartlägga bilden när hon sjunger. Rösten och Lolita-looken hänger ju inte ihop. Hon sjunger med en truckflatas röst, kanonbra, men ser ut som Barbie.
Loulou är kanonhärlig,
Johan: Man blir ju bara trött. En spoling på rymmen från dagis. Kan inte sjunga, bara spatta runt. Kommer att gå långt.
Lars: Man kan inte fejka temperament. Han försöker vilda till sig, men kommer man från inre stödområdet funkar inte det.
Sepideh: sjunger bra, dåligt låtval.
Kevin, lilla Malta med sängkammarögonen. Snart i en schlagerfestival nära dig. Håller ett par rundor till men får bara se Globen på TV.
Alice: "Ironic" ska vara en explosion som hon inte fixar. men hon kommer att gå långt. Sjunger bäst i fältet.
*Tycker synd om Gusten men Knogen är det mindre värre med. Lnogen har då åtminstome två kanaler till att välja på. Gusten lever i misär gällande kanaler.
Snuten och syntharn från Orsa... här bjuder jag på tysk hitlista, onsdag kväll så står man och jazzar igen i Ladenburg. Här snacakr vi silokon! www.youtube.com/watch?v=gC0sIwcAi1A
Jag och din äldsta tös hade rätt i vilka som hängde loose. Men hur fan kan Robin klara sig?? Är det Sören Persson och videodomarn i Läkerol Arena som bestämmer eller?
Loulou har klass. Kevin är säker, två stycken som inte behöver skämmas. Fan det här kan vara den sämsta Idolsäsongen. I blame the jury! Snart kommer min favvo!
Jag hatar idol av hela mitt hjärta, men är imponerad av ditt engagemang i denna smörja.
Jag grät blod häromåret när ett av farbror Thåströms alster slaktades av en anemisk blondin.
Har förtängd både låtens och deltagarens namn - men du kan säkerligen upplysa mig....