BIK Karlskoga

2224 inlägg · 470 ämnen

Chocken.....

« · 235260 Till forumet

Chocken.....
...börjar att släppa. BIK är utslaget, vill inte tro det men tyvärr är det så.
Tack Bofors för en strålande säsong än en gång. Fan, att det inte räckte ända fram. Men sån är hockeyn. Inget är förutsägbart.
Det är bara att gratulera Arboga och önska dem lycka till mot SkAIK.

Några förstärkningar till nästa säsong och att truppen får vara skadefri så skall hockeysverige få se på fan.

Bobcats 4ever!!
Kommentera

Sv: Chocken.....
Bafucin:

Håller med dig...

Hade hellre sett att Bofors hade gått vidare...

Känner du till om det är sant ang att Kåberg och Messa skall till Leksand nåsta säonsg...
Kommentera

bajenmattias: messa har ju diskuterat med masken ....kåberg kan nog gå dit, han vill ju lira med holm....sen får man ju se hur mycket sanning det är i att leksand vill ha honom
Kommentera

Pat86: Om Kåberg går till Leksand så är väl 70-tals myten om att Leksand skulle vara "lirarnas lag" definitivt borta.
Kommentera

Stigsson: visst Kåberg är ingen lirare men han är en av de största kämpar jag sett och han skulle nog kunna göra nytta i en fjärde kjedja i elitserien. men jag tror och hoppas att han stannar i BIk!

Forza Bofors!!
Kommentera

Stigsson:

Ja men frågan är ju när ni i Mora skall opp och stångas med de stora elefanterna då!!!
Kommentera

bajenmattias: Ja du Mattias. Tänk att du aldrig kan föra en diskussion utan att ta upp den här gamla frågan. Det verkar som om du bygger ditt liv kring just detta.

Läs mitt påstående igen och kontrollera om det var det jag frågade efter.
Kommentera

« · 235260