BIK Karlskoga

2224 inlägg · 470 ämnen

I morgon smäller det...

« · 117942 Till forumet

I morgon smäller det...
Premiär....vilket härligt ord...och imorgon är det dax, det som man väntat på sedan slutsignalen i sista matchen i kvalserien.
Västerås borta låter som en passande premiäruppgift. Mycket folk på läktarna och full fart på isen och i båset.
Hoppas och tror att BIK tar tre pinnar och direkt tar kommandot i serien. Det kan bli en ganska tuff match men Bofors borde vinna. Fast en premiär är alltid en premiär...

Eftersom det bara verkar vara jaf som skriver här...nästan...så får jag väl svara mig imorgon.

Bobcats 4ever!!
Kommentera

Sv: I morgon smäller det...
Bafucin:
Janssonligan kommer att sitta spikad vid CITYRADIO för att följa matchen Västerås --- Bofors Bobcats där vi har tippat 2--3
En grymt spännande Match så här i början av serien och som alltid premiärmatch skall nerverna dallra.
Kommentera

Bafucin: Du ska bara veta att jag läser allt vad som står här och du är inte ensam :) . Det är bara det att har jag några synpunkter så har jag en fallenhet att, och säkert många med mig, skriva det i BIKs GB nu när den är öppen igen. En avslutande fråga bara, vill du jag ska skriva något ? så säg bara till. Ja just det, jag höll på att glömma, snart är det ju dax för nedsläpp, man kan i alla fall skönja lukten av ismaskin, då är det ju läge att tippa slutresultatet mitt tips är : hmm. Det är nog bäst jag inte tippar för då blir det nog som förra året att Bik förlorar dom matcherna.
Kommentera

Jobo: Nu är det nära. Om man bara hade varit i Västerås nu men det finns saker som kom i vägen. Fast jag tror grabbarna klarar sig utan mig och vinner .
13 min kvar till nedsläpp och nerverna börjar göra sig påminda.

Bobcats 4ever!!
Kommentera

Bafucin:

De där var inte bra, var det underskattning eller är VIK så jävla bra!
Vi hade hoppats att ni skulle klara av dom. Nu får vi kanske räkna om vilka som blir de 4:as gäng. För oss gick det ganska väl, ett piggt Rögle klarade av premiärnerverna och ordnade ganska lätt
6-3 mot Arboga. Men iof så får ni gärna vara på samma spelhumör när VI möts, men bara då!!
Kommentera

QP:
Nu var ju västerås något bättre med turen vid målstolpen.
Tyvärr räckte inte Bik till i premiären,men vi tar ju alltid ny tag.
Med västerås hemma i Nobelhallen så står deras målbur på glänt.
Och där slinker puckarna in titt som tätt.
OCH VI tar som sagt nya tag med Halmstad hammers på onsdag.
Kommentera

« · 117942