BIK Karlskoga

2224 inlägg · 470 ämnen

Jävla fåne

« · 154420 Till forumet

Jävla fåne
Pat 86, i bland blir man helt galen på dig!
Missat 2 matcher sen klacken bildades, va fan menar du?

Tror du inte vi var en klack före supporterklubben?
Faktum är att den var bättre då, och även att det var en bättre sammanhållning.

Det du på Pat, !
Bland annat var det över närmara 6-700 pers i Boga då, som skapade den bästa klacken i modern tid i Bofors sammanhang!
Själv minns jag även när Nalle hängdes i hallen även om jag var liten.

Jag har vart på mycket, två klackar som utklassar oss med råge är Leksand och VIK.
VIK de utklassade ju BIK i takt och samsång!
Rögel är även dom ruskiga, Men det man kan säga är att hockeyklackar inte är i närheten av fotbollsklackar, nämnas bör ju Vulkanerna 100 gånger bättre än oss BIKare
Kommentera

Sv: Jävla fåne
0586: ja visst var den bra i på bortaplan förr.............men inte fan var det mycket till hemmaklack under åren i tvåan....1994-1997 då jag började gå på hockey
Kommentera

0586: Det finns bara en sak jag håller med dig om här och det är att vulkanerna är bättre och leksand och ev vik klacken...

Så du tycker att det inte ska vara någon bik klack och inga flaggor...

Vem är det som är en fåne??
Kommentera

Å vart har jag sagt att det inte ska vara nån klack?
Bara att den var bättre förr!

Ställ dig frågan varför , de med mest supporterkultur inte står i klacken längre, de upphöjer ju dig själv till nån messias.
Jag lovar dig snart kommer den bästa klacken för Bik vara rävarna bakom motsåndar båset!
Kommentera

0586: Sounds great....
Kommentera

0586: det gör jag väll inte..............jag har väll aldrig sagt nått sånt...................
Kommentera

Pat86: Jag tror 0586 skrev det till mig faktist.. men men...Hoppas på minst 2500 på söndag...
Kommentera

Danne86: ok............jag tar åt mej för mycket..............
Kommentera

Pat86: Det gör inget.. Hur mycket folk tror du det kommer på söndag??
Kommentera

Danne86: beror på hur det går på onsdag............kanske 2500...........vem vet
Kommentera

Pat86: om det blir seger tror jag på 2700... det har ju inte varit hockey på ett tag faktist...
Kommentera

Danne86: jo..........vi får hoppas att vi sätter många puckar bakom timo leinonen.........han har ju varit jävligt bra faktist
Kommentera

Pat86: Ja det har han ju..Men näsa å örnberg är på ggg..
Kommentera

Danne86: ja de var bra i internmatchen..........
Kommentera

Pat86: Hoppas calle kommer igång
Kommentera

Danne86: ja han kan behövas längre fram i sa om vi går dit..........som jag tror vi gör
Kommentera

Det känns som om det har blivit lite fart på den här gb'n nu............synd bara att vi typ är 5 pers bara som skriver i den
Kommentera

Pat86: jo det är ju prima...Men ibland blir det ju lite heta diskussioner på officiela sidan för bofors... Men men
Kommentera

« · 154420