BIK Karlskoga

2224 inlägg · 470 ämnen

MIF-BIK

« · 637208 Till forumet

MIF-BIK
Upp till bevis. Efter den senaste tiden superba spel från BIK:s sida så har man ganska höga förhoppningar om poäng i Malmö i em. Kan man bara behålla spelet från de senaste matcherna så skall det inte vara nån omöjlighet.
 Om några timmar vet vi, tills dess kan man bara fantisera....
Kommentera

Sv: MIF-BIK
Bafucin:

Klockren 2:a med tanke på vilken form ni är i :-)
Kommentera

mattias - 74: Visst är det så.....
Kommentera

vi Brynäsare får tacka Bofors för Mattias Månsson.:)
Kommentera

Bif_FANS: Varsågod, jag förstod att han inte skulle göra bort sig. Han var suverän förra säsongen.
Kommentera

Bofors verkar verkligen på gång nu. 2-2 i Malmö efter två peroider. 2-2 målet gjorde Malmö i 5 mot 3. Bofors vinner skotten i andra med 14-7. Ser lovande ut än så länge, bara man kan hålla sig från utvisningsbåset.

Kommentera

Bafucin: Strong insats så långt, synd på straffmissen i läget 1-2, den dansade visst på mållinjen, BIK ville ha den inne.
Kommentera

skellefteå_elit: ...och nu tog Malmö ledningen:-(
Kommentera

Bafucin:

4 - 2 i slutsekunderna. Bofors hade 5 mot 3 och fick inte in pucken men jag tror BIK kommer bli och räkna med, hellre Bofors än Malmö i es :-)
Kommentera

mattias - 74: Ja, det var ju f-n men gubbarna verkar ha gjort en bra match och Malmö borta är svårt så jag deppar inte alltför mycket. Nu laddar vi upp för att spöa Rögle på annandan:-))
Kommentera

Bafucin:

Ja man kan ju hoppas att grabbarna inte äter för mycket julmat och går opp massa kilon nu, lätt hänt i dessa tider :-)
Kommentera

« · 637208