Brynäs IF

730591 inlägg · 7961 ämnen

18/11 Djurgårdens IF - Brynäs IF

« · 1088967 · » Till forumet

Sv: 18/11 Djurgårdens IF - Brynäs IF
Tjenare, en liten off topic fråga:

Är det någon som vet vad låten heter som Brynäs gör intro till denna säsong? Har letat förgäves på google m.m.

//Chrille
Kommentera

Chrille80: Jupp om du menar låten som spelas när spelarna kommer in så är det Infinity 2008 med Guru Josh Project
Kommentera

moreten: Okej, tack ska du ha!
Kommentera

moreten: nejdå drar inte alla över en kam,Tar man åt sig ja då är man nog en av de jag menar :) så det visar sig vilka som kommer hugga på mitt inlägg ;)

Finns nog bara 2-3 st som skriver här flitigt som jag har respekt för och en av dom skriver inte längre i BIF gästbok pga det är en sandlåda så han håller sig till NHL..Så därmed bara 2 Hockeysnackare som skriver här som är något att lyssna på och skriver vettiga saker.
Kommentera

RavenLord: Hehehe nädå jag tog inte åt mig för jag har aldrig hackat på Limpan! :)
Kommentera

RavenLord:

Tack! = )
Kommentera

En ganska viktig match ikväll igen då.. en seger ikväll skulle innebära
lite arbetsro o lugn i laget kanske. Lika hårt jobb som senast så tror jag på bra chans =)
Kommentera

Har en bra känsla att det kan bli nåt bra ikväll =) Bra Widing!!
Kommentera

Någon som följt första perioden och kan säga hur det ser ut ? (inte själv följt Matchen på något vis än)
Kommentera

Pang pang sa det under tiden jag hämtade kaffe. Trevligt med två PP-mål.
Kommentera

RavenLord: Jag har tyvärr inte kunnat följa matchen hela tiden. Men det står just nu 3-0 till Brynäs! =) Widing, Hermansson, Jonsson målskyttar. Tror Brynäs har gjort 2 PP mål =)
Kommentera

andreasknox: Ser lovande ut för 3p ikväll då
Kommentera

RavenLord: Ja det låter som att det kan bli 3 sköna poäng =)
Kommentera

Skönt att dom fick avsluta med bra tryck mot Djurgården de sista minutrarna iaf, det är nog bra att ta med sig i pausen!
Kommentera

moreten: Ja,väldigt synd dock att Widing missar det fina läget precis i slutet. Men sett över två perioder så gör Brynäs en bra match, nu gäller det att avsluta starkt också.
Kommentera

Så jävla onödigt att släppa in Djurgårn i matchen.O hur fan Vimmelbporg kunde missa den höga klubban innan 2-3 är ju fan otroligt
Kommentera

Davey_22: Så jävla irriterad över att Lauritsens jävla dribblande på offensiv blå (IGEN) och att ingen ger klubban till Markström kan vara det som vänder den här matchen.

KRIGA!!!
Kommentera

Låter som att det är ungefär som vanligt med dommaren..
Kommentera

Gusten: Inte bara det, de blev rädda också. #3 Printz kan slå av handlederna på. Han är ofta uppe och kladdar med handskarna i ansiktet
Kommentera

Jaaaa faan vad viktig seger ändå!! =) Härligt! =)
Kommentera

Bra genomförd bortamatch! Stabilt rakt igenom förutom 10min i andra perioden...
Kommentera

moreten: Sköna poäng... upp till en 4:e plats i tabellen :)
Kommentera

Vad gjorde M HOLMQVIST i slutet då det blev 2-4 och han fick 10min ?
Kommentera

RavenLord:

Kastade vatten?
Kommentera

rackham: Ja jag tror att han kissade på sig
Kommentera

Gusten: Fniss fniss!!
Kommentera

Härligt ! Det såg riktigt stabilt ut idag förutom i bp-spelet.

Kvällens glädjeämnen : PP-spelet,Hermanssons målfnatt, Brynäspubliken somtog över hovet flera gånger och samt en webtv-kommentator som hyllade Brynäs från första nedsläpp.

Det här behövde man, härligt Brynäs.
Kommentera

rackham: Så jävlaskithärligaförbannadepoängjävlar! Nu har vi brutit de flesta trenderna (var det inte 6-7 raka borta utan seger).

Skönt att se Dixon börja röra på sig, det lovar gott!
Kommentera

Micke Holmqvist får ju Jämtin att se ut som presidenten av Mensa, måste lätt vara den mest omdömeslösa spelaren i es just nu.
Kommentera

Gusten:
SWEET!!! SÅ jävla skönt att ha fel!!!!
Kommentera

Jäkligt bra match från alla idag!! LAGET spelade mkt bra!! Fan va skönt!!
Sen kanon att Hermansson fått nätkänning på allvar nu! Lasses kanon va inte så dålig heller!!

Men den som var BÄST idasg tycker ja ivf att SANDIN var!! Hatten av, sen att dom rört om lite i PP!!
Kommentera

Ja han kissade nog ner sig fniss fniss...ja nivån är verkligen som sandlådan..en kattsandllåda fylld med kisss o bajs. Nu ska jag låta flickorna fnissa och roa sig resten av kvällen utan att lägga mig i mera och ställa någon för seriös fråga som kanske nuddar vid ämnet hockey.
Kommentera

RavenLord: Var inte borta så länge, du verkar ju vara en sån trevlig kille...
Kommentera

Lindström: Så jävla gött, var ifs nervös att kattskallen till gästdomare skulle höja på näven. Bra kämpat i 3e efter debaclet i 2ndra.
Kommentera

RavenLord: Sitter korsetten åt lite för hårt idag RavenLord ? Va inte så jävla pretto...
Kommentera

65selander:
"-Vi gör en riktigt bra bortamatch och är absolut ur svackan, säger Daniel."
saxat ur text-tv. Märks att hermansson inte är brynäsare, ingen sann brynäsare skulle vara så positiv... (eller är det kanske mig det är fel i huvvet på..??) muahaha
Kommentera

Gusten: Jag tyckte 65 Selander var roligast att se. Han såg riktigt glad ut och fick mycket "facetime" på Canal+.

:-D
Kommentera

Kändes faktiskt tryggt via webbradion ikväll med. Låter som att grabbarna gjorde det riktigt bra ikväll. Synd man inte kunde kika på en så bra genomförd match. Men vi får väl ta kaffe lag nr 2 på tors ist o göra kaffe ved av dom =) Nu sover man gott hoppas jag..
Kommentera

AVGÅ: Ja det var starkt av producenten att ta in ett "radioansikte" så pass mycket i bild :)

En annan höjdpunkt var annars när kommentatorn sa något i stil med:

"Lars Jonsson har klarat sig bra trots att han en gång tillhörde Leksand"
Kommentera

Gusten:

= )
Kommentera

Gusten: Den missa jag, men kul var den :-D

Kändes som att Canal+ kommentatorn var Brynsare trots att dom brukar hålla på hemmalaget.
Kommentera

AVGÅ: Var inte de jätte Difàren som ser ut som en begravningsentreprenör, som var komentator på PPV matchen?!!
Kommentera

Lindström: Christer Andersson tror jag han heter, klarar inte av hans sömniga utseende och röst.
Kommentera

Gusten:

För övrigt ett bra trick av domarkåren att sätta in två huvuddomare så att ingen blir ansvarig för felbesluten. Skall man hänga en eller båda?

Svaret är: ingen.

Smart...
Kommentera

rackham: Inga namn på tröjorna, två huvuddomare, mörkt visir på hjälmarna, röstförvrängare. Var ska det sluta?
Kommentera

Gusten: stabil insats med extra plus för Herman, Sandin och Molin som snurrade som i fornstora dar.
Kommentera

Gusten:

Precis...

Skall kanske satsa på en lång och en kort domare så att de ser både under och över ribban.
Kanske blir enklare att se om det är hög klubba då...
Kommentera

rackham: Domarn var under all kritik egentligen i kväll. Men eftersom han var lika värde-kass åt båda hållen så jämnar det ut sig. DOCK - något måste göras åt domarnivån i elitserien. Tydligen hjälper det inte med heltidsanställda domare, det såg vi ju i kväll (Vinnerborg). Kanske man ska ta spelare från andra ligor som precis avslutat sin karriär för att döma? Dom har nog mer förståelse och bättre fysik (gör att dom kan se situationerna i stället för att hänga med huvet och flåsa). Dom får döma ett par år, sedan kan dom gå i pankis.
Kommentera

rackham: Måldomaren är ju skitliten!, jag har ofta kollat efter honom bakom målvakten men jag ser honom aldrig.
Kommentera

Gusten: Det var en leksing i kön till Tvärbanan som beklagade sig att de hade slarvat bort 82´orna. Han tyckte det var kul att se ES-hockey live också. Inte illa heller med ca 7100 på en tisdag.
Kommentera

« · 1088967 · »