En stabil trio vi har i toppen av SHL. Samtliga framträdande i dagens viktoria. Och då räknar jag inte ens med Thure som ligger ett par placeringar längre ner (19 poäng).
Redigerad kommentar
BIF96:
1 | Starkbaum, Bernhard | BIF | 3 | 2 | 125:00 | 61 | 3 | 1.44 | 58 | 95.08 | 0 | 2 | 0 |
känns rätt bra!
Berka: Bra svar! "Inte som Rödin i alla fall."
Om Berka får en yxa i huvudet skulle han givetvis stå upp som en man och tänka på att inte se fjollig ut.
Brynäs går in och räddar helgen med två vinster. Man tackar !
Starkbaum verkar inge lugn och ser riktigt bra ut med undantag för lite småsaker.
Sunken verkar på G igen, var ett monster mot FBK.
Härlig och rättvis seger mot gnaget.
Steenm: Inte riktigt ett inlägg per dag tyvärr ;) runt 0.8 ;)
TUffa matcher som kommer.. revansch på Luleå vill jag ha och öka gärna gapet ner till Hiv71!
SEGER!
Vilken skön avslutning på en fullt godkänd roadtrip! Totalt 5 poäng på två dagar i Karlstad och Stockholm – med en obesegrad Starkbaum mellan målstolparna – var precis vad Brynäs behövde i detta läge. Dessutom är vi tillbaka till en respektabel målskillnad. Nu siktar vi uppåt igen, tycker jag.
Efter denna bortaturné väntar nu istället tre raka i Läkerolen, en borg vi ska ta tillbaka efter alla poängnederlag. Skellefteå AIK, med en pånyttfödd Bud, väntar nu hemma på onsdag. Kan gå precis hursom. Därefter kommer HV och Luleå på besök.
Tre Tunga möten.
God kväll!
[för övrigt ett stort grattis till mig själv efter inlägg nummer 4000 – vad blir egentligen det i snitt/dag sedan 16 april 2005?]
Treklövern1912:
5 poäng av 9 får anses som godkänt på 3 bortamatcher..bra över lag idag som igår..men AIK ett bottenlag det syns