Huge: För att just sannolikheten är obefintlig.
"Ungefär lika liten som att vi skulle ta guld med det sämsta lag Sundlöv ställt på isen."
Fel. Dagens lag är det sämsta lag Sundlöv någonsin ställt på isen.
Redigerad kommentar
Carl Lejonkräk: Det är väl aldrig någon som sagt att det teoretiskt finns en chans om Brynäs helt plöstligt vinner sina sista matcher med 7-8 mål.. Det är att det är helt jävla omöjligt och att AIK därför har allt i egna händer.. Han håller fast i ett litet litet halmstrå enbart för att få sin chans att bråka som vanligt..
Och du arnio backar upp honom precis som i fornstora dar
Gurra88:
"Fel. Dagens lag är det sämsta lag Sundlöv någonsin ställt på isen."
Härligt Gurra...nu blir det guld igen!! :)
sylf: Saken är väl den att båda lagen har det i egna händer.
Det kan väl inte vara så svårt att enas om? :-)
Gurra88: Det klart att vi kan ta in 19 mål...jag bedömer att sannolikheten är lika stor som att vi vinner guld.
Minimal alltså :-)
70 Rodrigues: "Carl Lejonkräk: Du verkar iaf ha Huges "sak" i dina händer :-)"
Alla som har fel håller ju ihop så då kan jag och Huge som har rätt hålla ihop också.
Gurra88:
Undrar om du fortfarande jobbar med personundersökningar??....... har du tid o lust o kolla vart Anders Berg tagit vägen...... kan han möjligen ha bytt identitet..... här finns ju några nya på HS.
Ska vi droppa tjafset om AIKs händer nu och gemensamt konstatera att Brynäs har det hela i sina egna händer?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
sylf: " Chansen till guld är nog större. Ta in 19 mål på 3 matchen där vi alltså förlorar en, är det nog bara Huge som tror är möjligt!"
Nä, det TROR inte ens jag är möjligt, var har du fått den uppfattningen ifrån?
Det jag däremot VET, är att Sandberg har fel när han påstår att AIK har allt i egna händer.
Du verkar fortfarande ha otur när du försöker tänka....
Huge:Jag tyckte att jag läste nånstans att Bryn har det i egna händer, vet inte o det var du som skrev det. Men i och med att du inte bestridit det så finns det en sannolikhet att du håller med.
Istället har du kört någon linje som är väldigt "Far fetched".
Vad händer om Brynäs får poängavdrag på grund av "Fransongate"? Med dina argument så finns det ju inte ens en säkerhet att Brynäs spelar i ES nästa säsong ändå har du skrivit det massor med gånger.
Lev som du lär. ;-)
Huge: Här:
"David Rautio fortsätter med största sannolikhet i kassen. Troligen vilas samma spelare som sist då klubben säkerligen inte vill riskera något inför kommande slutspel."
Huge: Varför ska man väva in ett scenario som är osannolikt? Det finns inte en promilles chans att vi tar in 19 mål på 3 matcher. Det är ju bara ännu ett sätt för dig att få till de bråk du söker konstant.
Men greppa halmstrået och fortsätt lite till för all del!