Brynäs IF

727643 inlägg · 7961 ämnen

Ang. Brynäs egna hockeysnack

« · 275697 Till forumet

Ang. Brynäs egna hockeysnack
Hej

För att Brynäs egna hockeysnack skall bli så bra som möjligt tycker jag att ni här inne skall ha en speciell möjlighet att tycka till lite om detta..

Några frågor som vore intressant att höra era åsikter om…

1. Att Brynäs startar ett eget hockeysnack, bra eller dåligt ... för- och nackdelar?

2. Ska listning av inlägg ske på samma sätt som här i hockeysnack, med alla trådar synliga. Eller tråd för tråd ? Eller.. annat?

3. Nya funktioner?

4. Funktioner som ej behövs... ?

5. Brynäs IF:s delaktighet i forumet?

6. Begränsas till medlemmar i Brynäs IF?

7. Vänner / intern-mail(brevlåda) / bookmarks / presentations sidor … vad är bra och dåligt? Vilka ska vi ha med ?

8. E-mail notation? .. (Att man får ett email om att ett svar kommit inom en viss tråd)
Kommentera

Sv: Ang. Brynäs egna hockeysnack
Tack på förhand .. ;)
Kommentera

bryndjoos: Varför lämna HS? Jag flytt int.
Kommentera

bryndjoos: Starta eget snack jag förstår inte varför jag är ju inte inne hela tiden så jag måste fråga vad menar ni menar med eget ??
låt brynäs delta så mycke dom vill och låt alla som vill delta, det blir mer rättvist så,ta bort vänner dom man känner eller lär känna har eller får man e-post adress av ändå.e-post notation verkar bra.
Kommentera

bryndjoos:
Vem eller vilka representerar du?
Varför skulle detta forum bytas ut?
Kommentera

prosten: Rätt frågat, vad är det för konstigheter nån håller på med.
Ska man behöva mista kontakten med den mest aktiva GB:n av alla?? Verkar gå åt information av gammal Sovjetmodell. Svårighet
för "utomstående o icke önskvärda" att göra sig hörda med spec. lösenord och medlemsskap (i "partiet"). Tänk om!!!
Vi fick ta över Wågström, finns det nåt hopp om honom eller är det nåt ni skrattar åt?
Kommentera

QP: Trpr att Wågström kan bli nyttig om han får vara frisk
Kommentera

QP: I allsvenskan är Wågström en stjärncenter.
Kommentera

65 Selander: Tack, då finns det lite hopp iallafall, om han får vara frisk! Vi håller tydligen på att banta truppen med ett par hundra kg
samt minska medelländen med c a 12cm. Men snabba blir vi!!
Kommentera

QP: Wågström kommer ni att få nytta av. Var en av Lövens bästa spelare när dom var uppe i ES senast. Bra spelsinne och målskytt, kanske lite lätt i vikthänseende.
Kom väl aldrig riktigt in i Brynäs det första året. Har varit skadad från och till, men var mkt bra för 2 säsonger sedan i slutet av serien då han själv var frisk men övriga laget gick på knäna pga skador. Vi hade väl 2 ett tag om jag inte missminner mig: Wågen och Janne Larsson. Var skadad en hel del senaste säsongen, tror dock inte att han är speciellt skadebenägen, även om det ser så ut. Framtiden får väl utvisa om "bytet" med Dannes brorsa är positivt eller negativt. Lycka till.
Kommentera

Huge: Jag kan garantera att ni blir nöjda med "Jacke", en snabb elak jävel med utmärkt spelsinne! Får hoppas Wågen blommar upp igen hos oss, i ny omgivning (så blir alla parter glada).
Hoppas nu bara att ni stannar i denna GB, annars blir det tråkigt o mindre o läsa i fortsättningen!
Kommentera

« · 275697