Brynäs IF

727815 inlägg · 7961 ämnen

Är det NÅGON som har sett något?

« · 671092 Till forumet

Är det NÅGON som har sett något?
Allvarliga saker är i faggorna. Är det någon som har sett nåt som kan anknytas till detta???
Kommentera

Sv: Är det NÅGON som har sett något?
GävleLasse: Den idiot som behagade kasta bulten borde ge sig till känna. Sådana fasoner hör inte hemma inom sporten över huvudtaget!!
Kommentera

brynästigern: Mycket onödigt. Konstigt att ingen sett något...
Kommentera

Malmen:
Det är väl inte konstigt att inget sett något? Man har väl inte fokus på att hålla koll på möjligheten att någon planerar att kasta en bult??
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Horace:Vänd på frågan ist,av 5500 så är det ju klart att någon/några har sett nåt!
Kommentera

claesw: Sant, men som Bisset19 säger så måste ju NÅGON sett NÅGOT!
Kommentera

Malmen: Inte för att förstöra en fin story... Men är det någon på gavlerinken som hollat vad man använder för byggmaterial vid fastsättning av de stora väggplattorna, takstolarna etc...
Kommentera

GävleLasse: Lite kritisk måste man ändå vara när man läser denna artikel. Hur stor är egentligen sannolikheten att INGEN träffas av denna kastade bult på en fullsatt läktare? Dessutom har ingen sett den kastats heller. Jag tror mer på att den kommer från bygget och råkat bli kvar på läktaren.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
HF:Men den stora frågan är ju vem som kastade tändsticksasken då?.......:-)
Kommentera

HF: Tanken har slagit mig med att det med all säkerhet är en bult som legat där sedan innan matchen. Det är ju en byggarbetsplats...

Men såna saker skiter mediadrevet i och det är allvarligt i sig att ens tanken kommer upp. Jag ville bara "väcka frågan", så att vi kan göra vårt OM det nu var någon som kastade bulten.
Kommentera

GävleLasse: "Publik på familjeläktaren upptäckte under andra perioden att någon kastat en cirka sju centimeter lång bult mot folkmassan."

Man upptäckte alltså att någon hade kastat, inte att den kom farande eller? Verkar vara ett antagande. Är det nån som har sett bulten i rörelse överhuvudtaget?

Ps. Har inte Kåberg en bult lös?
Kommentera

Gusten:
Satt precis o läste detsamma. Verkar ha varit en osynlig bult för flertalet.:-)
Kommentera

Bissett19: Hur fan kan man upptäcka att någon kastat en bult mot läktaren om man inte sett själva kastet? Man kan upptäcka att bulten ligger där men i efterhand kan man då fan inte upptäcka att någon kastat den. Bland det mest korkade jag läst! Nyhetstorka eller?
Kommentera

« · 671092