Peja: – Det känns som en bra tidpunkt både för mig själv och för föreningen att sluta nu, säger Micke Sundlöv. Sportorganisationen har en bra grund att stå på, och A-laget har fått en bra och stabil organisation runt sig. Brynäs IF har nu alla förutsättningar för att kunna närma sig, och med egna idéer och kraft ta sig förbi suveränen i svensk ishockey som just nu är Skellefteå
Då hoppas vi att Sundlöv kommer med några riktiga stjärnvärvningar innan han slutar, annars är det ju bara tomma ord.
Officiellt: Sundlöv slutar som sportchef i Brynäs.
bradberry: Ingen fler än jag som tycker att den här tråden börjar spåra ur ?
Jag kan förstå viss kritik som riktas mod MS men inte denna häxjakt.
Han har nog inte ett så lätt jobb och dessutom SHL's mest krävande supportrar!?!
Nä låt han jobba i fred så kommer han säkert lyckas hitta några guldkorn till nyförvärv, han har ju överraskat oss tidigare som med Scott, Sweatt bla...
Kämpa Sundlöv !!!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
SH:
Första center, som ska vara skadad 2/3 av säsongen...?
11/12;
3 coacher (ink Pecka), fastän Sundlöv även hoppades på B.Robertsson
12/13;
4 coacher
13/14;
3 coacher
14/15;
5 coacher
Snacka om obeslutsam SC...
Var petar jag in vänner o bekanta på bästa sätt snarare än att analysera behov och tillsätta org därefter...
Hur mkt har behoven egentligen förändrats på 3 år...???
Men det kanske inte slutar här...
Kim Lundgren @kilu88 Skyddade tweets
Ska komma en till nyhet under dagen
Peja:
Appropå Man Utd och Liverpool. Det går som bekant ett drev mot David Moyes i England. Källorna till ryktet är okända. Alla, både tabloidpressen och tidningar som indeependetn och Guardian, skriver om det.
På Man Utd:s hemsidan nämns inte rykte. Varför ska då Brynäs gå in i en oseriös pajkastning baserad på ett rykte från en anonym källa.
Att byta sportchef är inget konstigt och förr eller senare kommer givetvis Sundlöv att lägga av. Men skulle sportchefen avgå med omedelbar verkan är det ett tecken på att något är jävligt fel i föreningen. Då finns det anledning att bli orolig på riktigt.
Blir kul att se hur länge det dröjer innan sundlövhatarna börjar hata den nye sportchefen. En månad?
Peja:
Jo men Melin-ryktet har väl gd/ab inte valt att publicera?
O Wahlman har ju bara skrivit "Roger Melin kan vara på väg tillbaka till Gävle"
Inget om det är rykte/hörsägen el o han har källa
O fö; har ju twittigrarna haft rätt i det mesta...
Redigerad kommentar