Brynäs IF

728232 inlägg · 7962 ämnen

Är Sundlöv rätt man att vara sportchef?

« · 1620709 Till forumet

Sv: Är Sundlöv rätt man att vara sportchef?
Huge: 5 minuter nu var du onödigt generös, de har ju redan börjat!
Kommentera

Johan Norrström: Gozzi är väldigt involverad i Stockholmsishockeyn just nu vet jag.
Tror inte han lämnar huvudstaden för ett otacksamt sportchefsjobb i Gävle tyvärr.

Att vara nöjd är att stå still men så finns det de personer där glaset alltid är halvtomt. De har mina sympatier för det kan inte vara kul med tanke på att man bara har ett liv.... 
Kommentera

KulaShaker: "Sedan nämner ju både Sundlöv och H-G Karlsson att man troligtvis kommer att lägga dagens sportchefsjobb på flera personer."

Är det inte en konstig sak att säga med tanke på att Sundlöv redan har/hade en assisterande sportchef i form av Wille?
Kommentera

EskilstunaLasse:

Du är välkommen att bli leksing ;)

Kommentera

Peja:

Wille har väl mer haft en "förvaring" i väntan på pension?

Där har du ju problemet m en höga ledare m "stort hjärta" o fr de egna leden

Sundlöv erkänner ju att Wille är hans stora idol...hur rationella beslut tas i en sådan situation...

Wille skulle väl ha sparkats ut när han misskötte restaurangerna så klubben höll på att gå miste om mina starkölspengar...

Nej, in m ngn SC/GM som kommer lite fr sidan o inte är en i kompisgänget...

Kommentera

tjugo8: GD har fiskat upp två skitdåliga alternativ.
Kommentera

Jajjen:

Som vanligt, mäktig hockeypod

Sundlöv tror iaf att lönerna kan sticka i ögonen på att ens ta sig till arenan...viljan att efterskänka pengar till insamlingar torde därmed generellt vara tämligen lågt

Kommentera

Fö så var måndagen Sundlövs sista dag
Kommentera

tjugo8: Exakt, förväntade mig ett reportage/intervju med honom den sista dagen på hemsidan, men icke. Kanske alla tagit semester?
Kommentera

« · 1620709