Brynäs IF

728162 inlägg · 7962 ämnen

Årsmöte

« · 399029 Till forumet

Årsmöte
Brukar det vara mycket folk på BTs årsmöte?

Ang. insamling har jag en dum idé! Om nu Selander ska springa näck på torget, kan man väl kanske betala vad man tycker det är värt att se det, eller att INTE se det! Pengarna kan gå till TIFO gruppen för något kul arr. i höst! Hm, jag har aldrig träffat dig Selander, men du verkar vara en kul prick med vettiga åsikter så du tar inte illa upp va?
Kommentera

Sv: Årsmöte
GävleAnna: Jag betraktar nog Selander som både bekant och en rätt så god vän men jag kan säga att så mycket pengar som det är värt att INTE se honom springa näck har ännu inte intjänats av mig under min livstid ;)

Pengar till TIFO-gruppen är ytterst välkommet och gärna medlemmar till denna också. Prata gärna med mig ang medlemskap eftersom jag råkat bli ansvarig för denna grupp ;)

-HF
Kommentera

HF och Anna

När jag springer kommer det 1 vittne max, ryktena har ju gått att Tidningar skall blandas in mm. Ni vill väl inte att upplagan skall minskas?

Anna- Klart du skall gå på årsmötet och göra din röst hörd, det är din rättighet!
Kommentera

65Selander: Jag betala inpengarna förmedlemskap i BT för nån vecka sen. Hur lång tid tar det att få medlemskortet? Förmodar att man måste ha det med sig på mötet.
Kommentera

65Selander: Hur kan du vara så säker på att upplagan minskar...?!
Kommentera

busen:
Borde räcka med kvittot på inbetalningen
Kommentera

« · 399029