1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

446082 inlägg · 7961 ämnen

Aspen i mål ?

« · 173284 Till forumet

Aspen i mål ?
Någon som vet om Aspen kommer att stå i morgon ? I GD står det inget säkert. Någon som vet ?
Kommentera

Sv: Aspen i mål ?
laila: Konstigt vore det ju annars........!!!
Kommentera

Bissett: Tycker jag också. Men det beror ju på hur GP tänker. Det vet man ju inte.. :-)
Kommentera

laila: Han borde få stå efter den insatsen mot FBK
Ser att FBK diktatorn BJ har rensat bort dina inlägg hä
Vi får nog va tysta nu och inte skriva nå nedsättande om FBK eller Jönsson nu för de är inskrivet i Sverige rikes lag nu mera.
Har du läst Aftonbladet ??? Att Jonas.Bergqvist vågar säga nå sådant...*viskar* jag håller med honom och det Pär Bäckman sade tidigare om att vissa spelare *vågar ej nämna det heliga namnet här på en av dem* borde bli murare och plåtslagare
Kommentera

RavenLord: Läste Aftobladet nu.. (länk) och håller med. Tycker det är tråkigt att dom inte vill ställa upp i en "liten turnering" men kan ställa upp när det gäller dom större. Nä.. Dom borde inte få en förfrågan igen...
Kommentera

RavenLord: Somliga har tydligen svårt att förstå... Inlägg tas bort därför att de inte handlar om hockey, utan bara är gnäll om gamla inlägg som tagits bort i FBK:s gästbok. Sånt kommer att fortsätta tas bort också eftersom det inte är ett ämne som jag tycker ska diskuteras här. Om det gör mig till en diktator, so be it. Men jag tycker vi kan hålla diskussionsnivån hyfsat högt här. Prata hockey, skämta och flamsa om ni känner för det. Men gnäll om hur andra gästböcker sköts kommer även fortsättningsvis att tas bort. Även inlägg som innehåller nedsättande uttryck om motståndarlag eller spelare kommer att tas bort.

M V H

/Diktator-Ford
Kommentera

« · 173284