1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

446603 inlägg · 7961 ämnen

Asplund

« · 32368 Till forumet

Asplund
Känns så bra att han spelar på topp nu när det verkligen behövs!!!
Hoppas målet får igång Kyrö ytterligare ett snäpp och med Molin och Rudan tillbaks mot LHC så börjar det se ljusare ut.
Kommentera

Sv: Asplund
Kyrö och Ove är ju våra hörnpelare dom närmsta fem åren.
Mer sympatisk människav än Kyrö i Brynäs finns nog inte i laget.
Nån som sätter emot?
Kommentera

Kyrö är en klippa både på och utanför planen!!!
Kommentera

När tränaren säger att man ska göra allt för att vinna och sjuter fjutiga 19 skott är inte bra.........och när melin säger att brynäs åker upp till timrå och ska göra allt för att vinna. vadå, gör dom det inte annars när dom ska spela match???????
Kommentera

Det låter helt rätt tycker jag. Grabbarna är på gång nu och spöar laget från min trakt på tisdag.
Kommentera

Sluta klaga johan20. Vi vann och det händer inte varje dag....
Om du kunde nått om hockey så visste du att vissa matcher spelar man med målsättningen att ta poäng...
Tror inte att BIF hade några större tankar på att kunna spöa FBK i Karlstad i tisdags.
Kommentera

När jag läste vad melin sagt och såg att skottstatistiken efter 2 perioder var 25-10 till timrå var jag inne ett tag på att melin höll på och sänka skeppet..... med tanke på hans uttalande tidigare om att han inte tänkte lämna ett sjunkande skepp....men det ordnade sig som tur var!
Kommentera

Soton!
Menar du att Brynäs åkte till Karlstad med inställningen att det var kört från början? Lägg av för fan, är inte du FD tränare? Om du hade den inställningen när du tränade så kan inte ditt lag varit särskilt framgångsrikt!
Kommentera

Brynäs IF:
Tänk till lite, jag sa att ibland kan man åka till en match med inställningen att kriga till sig poäng. Klart som fn att jag inte menade att det var kört från början.
Jag är numera tränare igen inom Vik organisationen.
Tror du att Tre kronor under sovjets storhetstid trodde att man kunde slå dom. Visst man kan intala sig det men innerst inne vet man att det blir svårt mycket svårt.
Lyssna och läs vad Melin säger innan match när det gäller bortamatcherna. Ofta låter det "Vi åker ditt för att ta en poäng eller poäng. Eller att försöka ta en pinne.
Tänk efter lite så inser du att jag har rätt.
Efter nio år som ungdomstränare så fastnar det en del...
Svenska spelare och ledare är världsmästare i den ädla konsten att alltid vara ödmjuka. När Foppa eller Zäta gjort 4-5 poäng i en match så heter det alltid i Foppas fall. "Nja jag tycker att det gick hyfsat det gick lite tungt i första men sen lossnade det men jag måste framhålla att utan dessa underbara killar i femman så hade det inte gått. Men jag känner mig inte i form det var jobbigt därute."
I Zätas fall: "Jag tycker att hela laget gör en bra insats vi spelar stabilt och hjälper varandra." Trots att han just gjort lagets samtliga tre mål efter soloräder....
Eller Beckham: " At the end of the day..." inte svensk men ändå!
Har jag fel?
Trodde inte det heller...
Kommentera

Tycker att det börjar kännas som att Asplund håller på att ta klivet upp till en stormålvakt.
Kommentera

Jag tränar själv Lidingös B-Juniorer, och vi är obesegrade den här säsongen, så jag vet nog vad jag talar om!
Kommentera

Grattis till 3 pinnar måste jag ju skriva iaf.......Lycka till i fortsättingen också...
Kommentera

Brynäs IF:
Då borde du veta vad jag talar om då?
Kommentera

mike66:
Du e en snäll pöjk du.
Kommentera

Asplund har tagit klivet nu, akta dig Honken snart kommer han till NYR...
Kommentera

« · 32368