Brynäs IF

728149 inlägg · 7962 ämnen

Atlanta vill ha Honken?

« · 576461 Till forumet

Atlanta vill ha Honken?
Synd för dom då att han har kontrakt :) Se länk!
Kommentera

Sv: Atlanta vill ha Honken?
bradberry: Hehe.. Det ser ut som att Sundlöv grejade biffen...*eloge*
Kommentera

GävleLasse: Mm.... Men för stackars Johan själv kanske det känns tungt. Där rök nog några mille.....
Kommentera

bradberry:
Tror inte det hade resulterat i fått spela NHL dock detta , tror knappast dom hade satsat på 2 målvakter utan eller obefintlig NHL rutin , möjligtvis hade han fått slagits med Dunham om en plats som backup till Lehtonen men hade defenitivt inte fått nå garantier att spela i NHL
Kommentera

Det börjar dra ihop sig till premiär. Undrar när Sundlöv ska presentera superbacken? Det borde väl bli någon gång i nästa vecka, tisdag eller onsdag kanske..., allt tyder på det.
Jag tippade brynäs elva här på forumet förut, men nu när man har värvat Lavins måste jag nog ändra mitt tips. Det lutar nu tyvärr mer åt 12:e platsen är jag rädd. Men man vet aldrig...., elitserien kanske utökas?
Kommentera

munkas: enligt gävlelasse ryktas det om en forward också. kanske är dags att ta fram tröja nr 19 ur malpåsen, förlåt mejlpåsen.
Kommentera

Ove Myling: Ja, men då får man stryka över Bissett och skriva dit Janos på ryggen istället...
Kommentera

Ove Myling: Rör inte Lill-Bäckis tröja!!!
Kommentera

Ove Myling: Tyvärr tror jag inte brynäs har materialet för att spela försvarshockey. Spelare som typ Vitakoski har ju fullt upp med att göra mål...
Kommentera

munkas: det blir alltså både Janos och Gällstedt, två spelare med bra karaktär och som ger lite storlek till laget.
Kommentera

Ove Myling: Och min namne: Mr Brad Berry....KUNGEN!!! :)
Kommentera

Bissett19: enda anledning till att lill-bäckis är uppskriven i truppen. är ju för att hans farsa ska snöra på sig rören igen och göra comeback. i tröja 19, med rätt namn på ryggen.
Kommentera

Ove Myling: Ja, det kan bli riktigt bra det här! Tyvärr skulle Janos vara med i "krymplings on ice" framåt vårkanten så han kanske missar några matcher.
Kommentera

bradberry: Brynäs ska alltså värva en hel nygammal femma.
backar: gällstedt och bäckström
forwards: janos och bisset
center: brad berry, i en helt ny position alltså

och sist men inte minst Mattias "baggen" pettersson. Baggen kommer av hans förmåga att nära han hamnade på rygg kom han aldrig upp igen.

coachduo: Esko Nokelainen och Tomas Jonsson
Kommentera

munkas: skulle inte han med på turnen Snowwhite on ice.
Janos, Molin, Gällstedt, Scerban, Björn Danielsson, Casselståhl och Johan Molin skulle väl spela de sju dvärgarna?
Kommentera

Ove Myling + Munkas:

Först trodde jag ni var två tonårskillar som larvade er, men jag får ge er kredit för att ni är riktigt vältaliga samt verkar besitta en hel del kunskap om Brynäs, även bakåt i tiden, vilket indikerar att ni är äldre än 20 år.
Kanske är ni ett par lönnfeta 30- åringar som fått nobben av Brynäs på ett eller annat sätt (sponsorer, spelare) och vill sprida lite oro i leden.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Fel tråd jag vet men.....är det nån som vet var man köper biljetter till kvällens match? Är det förköp eller kan man köpa vid hallen?
Kommentera

claesw: Vad är det amerikanerna säger "lighten up"? Jag tycker att det är kul med debatt och om du kollar på senaste dagarnas inlägg så kan man ju inte klaga på Ove Mylöings inlägg? Tycker att det ligger en skön humor bakom de rader denne herre producerar. Sen får man ju inse att detta är ett online forum och om du träffade honom/henne i verkligheten skulle han nog ge en mera nyanserad bild av läget, vilket jag också tror du skulle rå om du träffade tex Huge?
Kommentera

« · 576461