Brynäs IF

727031 inlägg · 7960 ämnen

Backar

« · 1551988 · » Till forumet

Sv: Backar
sylf: En bra tvåvägsback som kan användas i både PP o BP :-)
Kommentera

Carl Lejonkräk: Snacka om en defensiv klippa:)
Kommentera

arnio: Så jävla dum kan han väl ändå inte vara?
Kommentera

micke63:Jag tippar att Sundlöv är och hugger på Kyle Klubertanz i HIFK
Kommentera

Carl Lejonkräk: Ingen som vet vilka matcher Sundlöv tittade på ?
Kommentera

Sundlöv har varit  i Finland och letat back..

"• Känns det som att ni närmar er en backvärvning?

– Det är svårt att säga. Vi håller ögon och öron öppna. Vi har sju backar i truppen just nu och har sagt att vi behöver åtta. Förhoppningsvis hittar vi någon som kan bredda laget.

• Det är alltså en breddspelare ni söker, inte en spetsvärvning?

– Självklart hoppas vi kunna hitta någon som kan spetsa laget. Men det finns inte särskilt mycket att plocka av från marknaden. Det kryllar inte av toppbackar. Men man vet aldrig, vi kanske hittar någon som av olika faktorer inte får det att fungera i sin klubb och kanske presterar jättebra av att komma till oss. "

Kommentera

Peja: Tillägg: Brynäs har värvat den 18-årige forwarden Herman Hansson från Mörrum. Han speladen turnering med J18-laget förra säsongen och har tränat med Brynäs denna säsong, så man bör ju ha koll på killen.
Kommentera

Herman bör vara en j20-värvning.
Kommentera

foppa78:

Glöm inte att Öman lurade skatteverket på pengar i dribblande med artistkontrakt. Artistkontrakten gick ut, Växjö skulle bli tvungen att betala retroaktiv skatt om man ville ha spelarna med i kvalserien året dem gick upp, eller så blev spelarna helt enkelt tvungen att lämna landet.

Ömans lösning?

Han fixade lägenhet i Köpenhamn där spelarna fick bo och flög in dem för matcherna. Snacka om att tänja på gränserna!

Kommentera

foppa78:

För den här gången kan jag hålla med dig, ju mer skit som trycks ner i halsen på Anders Öman desto gladare blir jag, men jag hatar att Luleå ligger före oss så det får fan inte bli någon vana att hålla på dom!

Kommentera

Carl Lejonkräk: Vet ej men att som Öhman gjorde när han gick till hård attack mot Brynäs i media om Cody när dom själva förhandlar med Rosén under pågående slutspel samt chockhöjer spelarlöner i elitserien för pengar dom inte har, och vi ska ju inte glömma hans uttalande om att han själv var beredd att värva lockoutspelare är bara patetiskt jävla lallarklubb måtte dom åka ur och konka, då ska jag fira det som ett sm guld!
Kommentera

foppa78: hata Lakers! vad sjutton menas med Lakers förresten?
Kommentera

Zappaholic: Ja själv håller jag på Luleå idag då jag hatar Växjö luftslott mer än pästen!
Kommentera

Carl Lejonkräk: Inte bara poäng vi ska ta ikapp våran målskillnad är ju under all kritik!
Kommentera

tompap71: helt klart så måste vi titta uppåt, kan vi undvika att få ettan eller tvåan i kvarten så skulle det vara värt mycket.
Kommentera

Zappaholic:

Men för helvete! Nu är du väl ute och cyklar rejält. Vår målsättning är ju topp4, då är varje poäng MoDo tappar av godo. Sedan är det ju jävligt skönt att se cykloperna torska. ;)

Kommentera

SH: Danny Richmond från Pelicans kanske kan va nåt om nu Sundlöv har deg.
Kommentera

Zappaholic: Skit i å hålla på nån då..., hade det funnits kvar tummen ner hade du fått en där ...:)
Kommentera

Huge: Gamla meriter behöver inte betyda nåt, titta på Harju.
Luoma hade känts som ett bra kap, synd att även HV är decimerat på backsidan.
Sveriges bäste sportchef får fortsätta leta.....

Det har du rätt i Huge, jag skulle gärna se honom  t ex till nästa säsong, där han börjar från noll i ett nytt lag. Men inte nu mitt under säsongen när han inte är i form och han ska in och lyfta ett lag. För hade han varit i form hade han spelat regelbundet och inte suttit på bänken.

Kommentera

Zappaholic: Fy!!!
Kommentera

Zappaholic: Du hoppas fortfarande på slutspel med andra ord? :)
Kommentera

foppa78: Det bär mig nåt hemskt emot att hålla på Modo men i eftermiddag gör jag det. Desto lättare att hålla på Luleå faktiskt. Det tar emot det också men deras fans håller jag som trevligare än MooDoos.
Kommentera

BRYNÄS4EVER NR1: Precis men han kan ju heller inte stå och säga att han inte tror på detta laget heller! Hoppas nu det ramlar in nått nyförvärv!
Kommentera

foppa78:Det vet jag , men någonstans måste dom starta , Å jag fattar inte hur Sundlöv kan stå framför GDs kamera å säga att detta lag faktiskt kan vinna guld igen , snacka om självförnekelse , har han den tro på detta lag fattar vi alla varför inget sker på spelar fronten ,
Kommentera

BRYNÄS4EVER NR1: Räcker inte med en back tyvärr!
Kommentera

Huge: får se om Sundlöv å co klarar att sätta kroken i A Lilja där har vi rutin i massor ,, han kan ju inte med vett i skallen gå till Rögle ..
Kommentera

Wesley: Gamla meriter behöver inte betyda nåt, titta på Harju.
Luoma hade känts som ett bra kap, synd att även HV är decimerat på backsidan.
Sveriges bäste sportchef får fortsätta leta.....
Kommentera

hahii:

Den storväxte finländaren har haft en jobbig säsong och har vid ett flertal tillfällen varit petad ur truppen. Så här långt har det bara blivit ett mål, och totalt sex poäng. Luoma har dessutom lagets sämsta plus/minus-statistik.

Djävlar vad skönt att slippa honom i den form han är i nu. Se min fetning.
Vi ska ha förstärkningar och inget annat.

Redigerad kommentar

Kommentera

hahii: vete sjutton om Louma hade varit vad Brynäs behöver. Kanske läge att vända blickarna mot Nordamerika eller Finland?
Kommentera

hahii: jajamen!
Kommentera

på tal om nåt helt annat,

Magnus Nygren och Chris Lee öser in poäng i FBK...?

Kommentera

Huge: sant . Alla har redan sett att det är han. Men skäms han så mycket över sitt gamla jag? Du borde kanske testa att göra likadant, avsluta ditt konto. Med skillnaden att du inte gör ett nytt.
Kommentera

Gurra88: "Arnio är välkommen, men löjligt att låtsas vara någon annan"

Det enda löjliga är att du orkar bry dig om nån som ev har bytt nick.
Om alla nu kan se att han gjort det så kan ju syftet knappast ha varit att försöka låtsas vara nån annan.
Då är det betydligt löjligare när DU låtsas vara brynässupporter....

Kommentera

Carl Lejonkräk: "Sundlövs ribba är hårdare än så" ?!?
Å det vet du? ;-)
Kommentera

arnio...nej Carl Lejonkräk: Tror nog Timander & Bibic skulle platsa i Dagens BIF, alldeles oavsett Sundlövs tillStånd på sin ribba!

Vem är båsöppnare, om Rahm är sjuk?

Kommentera

Carl Lejonkräk: Absolut! Det gör inte mig speciellt mycket om folk tycker om mig här eller inte. Men det vet du ju redan arnio efter alla dessa år.
Kommentera

Gurra88:Bra tänkt där Gurra, du går från klarhet till klarhet. Nu förstår jag varför du är så omtyckt här.
Kommentera

Gurra88:"bra försök att avleda fokus arnio.. det gick.. sådär"

Du verkar besatt så du blir inte lätt att få att ändra fokus det är ju tydligt.

Kommentera

Peja: Det är allttså avslöjat att Gurra bara låtsas vara Brynässupporter :-)

Redigerad kommentar

Kommentera

Peja: eftersom du skrev till mig.
Kommentera

Gurra88: Jag pekade ju inte ut någon särskild. Varför tar du åt dig?
Kommentera

Peja: Du är ju bara bitter för att du överskattade Cody. Jag hatar inget med Brynäs. Men vissa spelare borde inte fått dra på sig en brynäströja. Men du fortsätter att överdriva som vanligt
Kommentera

Gurra88: Ja, det är drygt när folk låtsas vara något de inte är. Här är nog det drygaste när personer låtsas vara Brynässupportrar när de i själva verket hatar allt som har med Brynäs att göra.
Kommentera

Gurra88:

Spelar väl inte så stor roll vilket..... lr? snacka hockey istället....t.ex: hur skall Brynäs långa svit av segrar mot Timrå kunna bli ännu längre? 

Kommentera

sylf:

"Han kanske tycker arnio är så korkad att han skäms"

Mina intryck efter att ha följt HS några år är nog att det inte är specielt vanligt att skribenter skäms...... och då fylls det ändå på med inslag i stort sett varje dag som skulle kunna följts av en ursäkt dagen efter.

Dagligen kommer det önskemål om att nivån på personrespekten skall höjas...... 

Gurra...... låt Carl Nånsortskräk va ifred.

Kommentera

Carl Lejonkräk: Ja, tänk!
Kommentera

Gurra88: Exakt?!
Kommentera

Gurra88: Jag lägger ut det jag fick i bubbla av dig så att alla kan se hur du helt tappat fotfästet:

"Varför skulle jag inte må bra? Bara för att jag avslöjade dig? Frågan är hur du mår som avslutar ett konto och gör ett nytt dagen efter med hopp om att ingen ska upptäcka det? Synd bara att du skriver exakt likadant som tidigare. Plus exakt lika korkade åsikter.

"

Tänk att här startar man ett konto här på siten och blir genast förföljd och felaktigt anklagad för både det ena och det andra. Min tolkning är att du fullständigt har förlorat all verklighetsuppfattning. Skärpning!

Kommentera

sylf:Varför då göra ett alter ego som är exakt likadant? :)
Kommentera

« · 1551988 · »