Brynäs IF

727613 inlägg · 7961 ämnen

Bäckström förlänger

« · 641428 Till forumet

Bäckström förlänger
Skönt att dom har det gjort ..
Kommentera

Sv: Bäckström förlänger
okänd: Han lär väl slippa sommarjobba nu också eftersom han lär ha ökat sin månadslön markant skulle jag tro.

Han lär väl fortfarande ha en NHL-klausul i kontraktet.
Kommentera

65selander:
Skulle tro att han får några tusenlappar mer nu :D
Kommentera

65selander: Ja nog har han en klausul alltid. Men skillnaden är ju att drar han tidigt så måste NHL laget pröjsa en hel del för att få loss honom tidigare...Men jag hoppas att Bäckis stannar kontraktstiden ut...
Kommentera

GävleLasse: Tror nog att hans farsa aktar sig för att skicka iväg grabben förtidigt om dom nu inte är ute efter kosingen och totalt slkiter i om han får harva i AHL.

Tror nog att Bäckis blir årets rookie också om han fortsätter att nypa lite poäng då och då.
Kommentera

65selander: Jag tror nog att Bäckis stannar ett tag faktiskt. Han utbildar sig till murare just nu, det säger en del om honom som människa. Han är ingen som "chansar" direkt...Sen finns det ju ett stort hjärta för Brynäs i bröstet på honom med..
Kommentera

härligt att han förlänger....synd att han missar matcherna mot lhc .Frölunda hv-71:(
Kommentera

GävleLasse: frågan är väll hur länge ni får behålla han innan NHL rycker i han...
Kommentera

Db_04: Inte så länge tror jag!
Kommentera

wap.hockeysnack.com
hörde på radion nyss, linköping leder över ssk
Kommentera

GävleLasse: Kul att Sundlöv lyckades förlänga med Bäckström, 1 år till tror jag att han stannar i BIF. Sen är det nog morsning och good bye...
Kommentera

Bäckis imponerade mot USA inatt,i träningsmatchen vann jänkarna med 3-2,Saxat från Hockeymagasinet:

"Nicklas Bäckström: Det är lätt att se varför han är så hypad. Han utmärkte sig kanske allra mest tidigt i matchen när han sänkte 194 cm Blake Wheeler med en suverän "open ice hit". Han gillar verkligen att transportera puck och har skridskoåkningen och puckkontrollen för att göra det på ett effektivt sätt. Han har också ett bra skott och fick också spela i boxplay. Bäckström är även rätt aggressiv, han vill tackla och gillar att använda armbågarna kanske lite högre än tillåtet."

Härligt Bäckis!!
Kommentera

« · 641428