Brynäs IF

728149 inlägg · 7962 ämnen

Bästa nyförvärvet?

« · 404196 Till forumet

Bästa nyförvärvet?
Ja vem är våran hittills bästa nyförvärv off ice?

A: Andreas Dackell
B: Sebastian Sulku
C: Micke Wahlberg
D: Johan Holmqvist
E: Vesa Viitakoski

Vem anser ni är just nu på papperet det bästa nyförvärvet?

Min personliga uppfattning är att ja det är Ante Dackell som är det viktigaste förvärvet pga hans mångåriga nhl säsonger, hans ledar figur och hans spelsätt, en tvåvägs spelare.

Vem är eran favorit ?
Kommentera

Sv: Bästa nyförvärvet?
84 Norberg:

"Vem anser ni är just nu på papperet det bästa nyförvärvet?"

Jag måste nog säga Sulku efter dom tillförlitiga källor jag har hört!

Dacke får inte på sig grillorna först på måndag!

I fjol spelade Miettenien och Dacke ihop och det var inga osyncade spelare precis!
Kommentera

84 Norberg: Har inte sett någon av dom än, men Dackell känns som den roligaste och Honken som den mest överraskande! Bästa på papperet, håller nog med dig om att det är Dackell!
Kommentera

Det som känns mest otroligt är att alla dem där spelarna är toppspelare, ingen är någon medelmåtta precis.
Kommentera

Marre70: jag skulle nog tippa Sulku för jag tyckte han var skit bra första vänskapsmatchen..
Men överaskande blri nog Honken om han stannar dvs. säga.
Men dackell blir en viktig kugge..
Kommentera

Svårt att säga hur bra Honken är men dålig lär han inte vara,men bra målvakt hade vi redan i Korhonen sedan tidigare,men visst är det bra med 2 så bra målvakter om de tar de på rätt sätt så kan ju konkuransen bli mycket positiv för båda och framförallt för BIF :)

Men bakåt är det sämre så jag hoppas Sulku visar sig vara bästa förvärvet för det lär behövas oavsett om Korhonen eller Honken står.

Men jag skulle gissa att när säsongen är över så visar det sig inte helt oväntat vara Dackell som varit det viktigaste nyförvärvet
Kommentera

RavenLord: Dacke kommer vara det bästa nyförvärvet. Taskigt att inte Louvi ens fick vara med på listan. Hoppas han överraskar.
Kommentera

Lunkan: jo han är ju en lågoddsare på den titeln
Kommentera

Lunkan: Tror faktiskt Louvi kan bli riktigt nyttig om han är fullt frisk. Särskilt i defensiven och i box-play. Annars är det väl Dacke som kommer att vara den viktigaste kuggen. Fast om man ser till förra året så var det ju egentligen målskyttet som var det stora problemet och det är det väl tänkt att Vitakoski skall ändra på.

Bara nån vecka kvar till Mästarcupen nu!

-HF
Kommentera

RavenLord: Tror du honken stannar!?
Han tog hem jeepen från usa!
Kommentera

Jag tippar på Dackell som det bästa nyförvärvet.
Men nyförvärvslistan ser ovanligt bra ut för att vara Brynäs IF.
Drömmen hade varit en back och en center till.
Men jag har full förståelse att det inte blir några mer nya.
Dom grabbarna vi har värvat kostar nog några kronor.
Men vem vet ?
Det kanske smyger fram en miljonär som skjuter in kulor till 2 friska till.
Kommentera

« · 404196