Brynäs IF

728142 inlägg · 7962 ämnen

Bättre med ståplats på kortsidan!!!

« · 607503 Till forumet

Bättre med ståplats på kortsidan!!!
Jag önskade ståplats för 2 år sedan och håller fortfarande i det. det är svårt för klackerna på hörnet,att skapa god stämmning, bättre på kortsidorna.ta bort ståplats läktaren på hörnet och ha det på ena kortsidan,borta klacken kan ha kvar sitt.
Kommentera

Sv: Bättre med ståplats på kortsidan!!!
BrynäsPer1: Det kommer ju bli stor ståplats på ena kortsidan i Läkerol Arena. Frågan är om man inte ska bygga in mikrofoner där också så man kan få ljudförstärkning på klacken? För vad ska man med en SÅ stor ståplats till om den inte låter?? Det är ju bara att hoppas på att det blir bättre i nya arenan, annars får ju Brynäs anställa folk som låter !
Kommentera

74Robban: Eller så kan man ju anställa er tomtar (74Robban och BrynäsPer1) som konsulter för ni verkar ju vara riktiga experter på det här med klackverksamhet och läktarkultur. Jag tror det till och med skulle räcka med att ni två stod på ståplats och det skulle bli ett djävulskt tryck.

Men ni hade väl för långt till Gavlerinken och har för vana att nån annan gör saker ni tycker borde genomföras medans ni lungt kan sitta hemma och gnälla på att nån borde ta hand om all världens problem.
Kommentera

HF: Hörrudu HF... jag skulle nog bli så in i hel*ete arg om jag stod i klacken och inte fick nått gensvar bland en massa dönickar och småglin som står där och är TYSTA. När man står på ståplats ska man LÅTA!
Jag skulle gärna bli anlitad som konsult med att hjälpa klacken, för en sak är säkert.. så mycket SÄMRE kan det ju iaf inte bli.
Kommentera

74Robban: Det är inte helt säkert på att klacken kommer vara på kortsidan. Men vi jobbar på det att vi ska vara där.
Kommentera

« · 607503