Brynäs IF

728232 inlägg · 7962 ämnen

Bedrövligt!!

« · 64242 · » Till forumet

Sv: Bedrövligt!!
Ja,skada nån allvarligt vore inte dumt,och jag är inte ironisk.En klubba nerkörd i halsen på Wallin skulle få mej på lite bättre humör.Nu har inte Brynäs vunnit en slutspelsmatch på 2 år,dags att börja använda huvet Bäckis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

8-11 i skott låter inte SÅ jävla överlägset iallafall
Kommentera

3-1 rudslätt,4-5 efter 49 sekunder
Kommentera

Måååååål.. Där satt ettan... Nu är det bara att hoppas att tvåan, trean och fyran också kommer. VINST BEHÖVS...
Kommentera

2-3 rudan igen!
Kommentera

JAAA!!
Kommentera

VAAAAAAAAAAA e det sant? YESSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Kommentera

soling va det visst men skit samma..
Kommentera

Om grabbarna åtminstone kunde undvika pinsamma resultat i dessa kvartsfinaler, skulle man va´ mycket tacksam. Förlora som i fredags då har man ju hedern i behåll i alla fall, men idag verkar det gå precis så som man varit rädd för. Snälla grabbar, kom igen lite nu och dra inte skam över oss med ett katastrof-resultat...
Kommentera

vilka är det som spelar bäst???
Kommentera

Nun kanske vi har chans ändå men jag vågar inte tro det än!
Kommentera

Det var tvåan.. Två snabba mål och sen vända hemåt och spela på resultatet..
Kommentera

Alltså två snabba mål till. :)
Kommentera

Faaan!
Kommentera

Nu blev det 4-2 men dom säger att det är ett nytt Brynäs på isen och att dom har haft många chanser! stämmer detta el?
Kommentera

5-3...
Kommentera

vill ni veta varför Brynäs hela tiden får jaga?? nu 5-3!
jo det är fdör vi inte har bra målvakter! för det är ju konstigt att dom på P4 säger att Brynäs är jättebra! men varför ligger vi under då? om vi inte hade släppt in några mål hade det varit lika nu!
Kommentera

Marcus E: Om ni inte hade släppt in några mål hade ni haft ledningen med 3-0...
Kommentera

jo det är sant!
Kommentera

varför fick molin 10minuter när han blev ner klubbad??
Kommentera

Molin sa säkert några "snälla" ord till domaren :D
Kommentera

JAAAAAAAA 6-3 nu är fiaskot fullbordat!
Kommentera

Fiasko att förlora mot Färjestad ok..

hur är det då att förlora mot ett sämre lag än Färjestad som Frölunda, MIF, Luleå mfl ?

De flesta runt om i Sverige räknar med 4-0 i matcher till Färjestad och då är det väl inget fiasko? Däremot skulle det vara en skräll om ni vann.
Kommentera

HAHAHAHAHA!!! 7-3!!! Fan vad ruttet!
Kommentera

Inser nu att FBK är för bra. Det är sån otrolig klasskillnad. Sorgligt att inte BIF bjuder upp till kamp åtminstone. Bara att rikta in sig på nästa säsong.............
Kommentera

Lämna WO till resten av matcherna för fan,så slipper ni gå med påsar på skallen allt för länge,,jävla skitlag.
Kommentera

Helt otroligt hur man kan såga "sitt eget" lag som vissa gör.
Kommentera

vilka gör det???
Kommentera

svär inte så jävla mycket
Kommentera

SNYFT SNYFT SNYFT!!!
Kommentera

Hur Dåligt spelar Brynäs inte ikväll då??
Inse fakta FBK är bra! Brynäs måste satsa mer!!!
Komigen nu svik oss inte!!!!!

***************FIASKO************
ÄR BARA FÖRNAMNET PÅ VAD KVÄLLENS MATCH ÄR!!!!!!
Kommentera

SNYFT SNYFT SNYFT SNYFT SNYFT
BESVIKELSE BESVIKELSE BESVIKELSE
ARG ARG ARG ARG
DEPPIG DEPPIG DEPPIG
NÅGON SOM KÄNNER SOM MIG????
Kommentera

Efter att ha sett målen på TV så kan man bara ställa sig frågan,tränar dom inte på försvarsspel ??
Kommentera

får fan hoppas på honken till nästa säsång!!!
Kommentera

Inte för att jag är någon mästare på taktik o dyl. men borde inte Brynäs spela mer man-man hockey ist för att spela zon. Det såg ju ut som Brynäs spelade boxplay hela matchen. Jag vill se lite mer Vitrysska hockey-dödartakter! Skit i pucken o spela ryggsäckshockey.. D funka för Vitryssarna..
Kommentera

Tyckte annars att Asplund var Brynäs klart bästa spelare.. Karln gjorde inte ett enda misstag. Det säger rätt mycket om matchen.

OBS! SKRIV KONTRAKT MED HARDER INNAN D ÄR FÖRSENT!!
Kommentera

Ja usch detta slutspel är nog helt kört nu trots att Aspen inte verkade inte göra några Petterssontabbar i kväll. Tycker att Melin har ett stort ansvar för det darriga målvakspelet under hela säsongen pga sin ovilja att satsa på en målis. Aspen inledde ju de första matcherna lysande blev sen petad och har inte kommit tillbaks än.....Och inte verkar man få så mkt att se fram emot nästa säsong heller, den kan bli en riktig rysare om Rudan och Soling försvinner..
Kommentera

I min enfald så trodde jag att Brynäs skulle vinna ikväll, men efter FBK underbara uppvisning i hockey så är det bara att inse att Brynäs kommer att bli förnedrade i ytterligare 2 matcher och förlora matchserien med 4-0 och inte en vunnen slutspelsmatch på 2 år.Man får fan inte uppträda som Brynäs gjorde i em, det var ju pinsamt att se dom, enda anledningen att Brynäs fick göra 3 mål var att FBK drog ner på tempot och släppte in Brynäs i matchen, så fort FBK tryckte på knappen och höjde tempot så var det GOD NATT! Nu kommer jag självklart att få skit för det jag skrivit, men det är OK för jag står för varenda ord. Inför nästa säsong så måste det till radikala förändringar i hela klubben, och Soling måste behållas till varje pris.
Kommentera

Är det nån ide att åka upp på tisdag?
Hóppas Aspen får fortsatt förtroende. Han måste visa nån förtroende och inte byta igen...
Kommentera

sylf:

Tydligen inte, försvaret är ju efter på i stort sätt alla målen. kan bara säga en sak. Det här var inte Asplunds fel. Han fick ju göra allt själv. SNYFT! SNYFT! Nu tar vi dom i Gavlerinken på Lördag!
Kommentera

Asplund, Soling och Rudslätt är dom enda som får godkänt, och som det ser ut nu så är det just Rudan och Soling som lämnar inför nästa säsong.
Kommentera

Ni som tycker att Melin dribblar och velar för mycket med målvakterna verkar tydligen inte förstå att anledningen till osäkerheten om vem som ska spela beror ju och har hela säsongen berott på det enkla faktum att varken Pettersson eller Asplund förmått övertyga.
Kommentera

Ja bedrövligt var ordet. Nu tycker jag inte att vi ska ge upp ännu även om det inte ser så himla bra ut. Försvarsspelet var återigen under all kritik och man undrar hur fan vi ska kunna vända på detta. + Dock till Aspen..........God natt
Kommentera

Redan förra säsongen så var det strul med målvakterna så man tycker ju att det kanske skulle ha åtgärdats inför den här säsongen.
Kommentera

Bright:
Man sänker en målvakt totalt när man hattar som han gör.
Asplund har potentialen. Försvaret har varit under all kritik denna säsong, det kan inte vara lätt som målvakt i Bif när man inte får nån hjälp av backarna.
Kommentera

Ni som hela tiden rackar ner på målvakterna borde skälla på backarna, ja hela försvarsspelet, lika mycket. Jag förstår inte hur en backbesättning med såpass många meriterade spelare kan uppträda så hutlöst givmilt. Det är ju skamligt att se hur Brynäs match efter match släpper in 5, 6, 7 mål...
Kommentera

Bright: Håller med fullkomligt.Det märkliga är att det är dom mest erfarna som är som sämst när det gäller.
Kommentera

Till nästa säsong måste det bara finnas en målvakt som det går att bygga ett lag på. dom två senaste säsongerna har ju vart rena fiaskot på målvaktsidan. någon som vet om brynäs har någon på gång ur dom egna leden? För man har väll varken råd att ta hem honken eller köpa någon annan bra Målvakt som kan ta alla skott som försvaret släpper igenom.
Kommentera

Eriksson, Johansson, P3, Pekkala måste bort inför nästa säsong.Alla tjatar om att det inte finns pengar att köpa bra spelare för, men hur i helvete ska man då få sponsorer att satsa i en hall för 250 miljoner, när laget 2 slutspel i rad inte varit i närheten av att gå till semifinal.Det finns vissa personer på det här forumet som säger att nu kommer det att rasa in sponsorer för Håkan Berg ska bygga en ny ishall, det finns inte en chans i helvetet att några sponsorer kommer att gå in i ett så stort projekt om man inte får se att det satsas på laget och att det blir ett topplag.
Kommentera

6 Lundström.
Du har har helt rätt det kommer inte att bli nått av med det dät jä.....la bygget. Renovera Gavlerinken istället, där finns traditionen.
Kommentera

« · 64242 · »