Brynäs IF

723732 inlägg · 7956 ämnen

BIF-FBK

« · 440092 · » Till forumet


Sv: BIF-FBK
Hong Kong: Amen, brother.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Jompe: Ni kan inte ha sagt det bättre
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Jahapp tro om Niclas D får spela NU då....annars blir det spel på 2 kedjor + ett ytterforwardspar
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Hong Kong: Soling matchstraff. Lille-Danielsson in, nu har vi inte fler ombytta forwards.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Jompe: Man kan ju hoppas Solings utvisning ger lite tändvätska.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Soling och Kupan tävlar om mest dumma utvisningarna
Kommentera

Sv: BIF-FBK
HÄRLIG brytning av Sulku....NU vänder ALLT
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Gusten: Varför är det så att så fort det hettar till så lägger webradion av?
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Jompe: Så det e inte bara för mig det gör så
Kommentera

Sv: BIF-FBK
72_Winblad: Då kan vi strax lägga yttligare en period bakom oss utan mål.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Jompe: Samma med säsongskortet faktiskt.....5 gånger har det blivit svart i flera sekunder. Tror varje gång att det är strömavbrott i Gavlerinken :)
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Hong Kong: Det e inte roligt det här, inte ett mål på 8 perioder nu.... Illa
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Med risk för att låta negativ:
161 minuter och 56 sekunder utan mål (vad är världsrekordet?).
4 poäng till fast mark.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne:
Deppa inte vi är på gång nu....3 skott på mål i andra
Kommentera

Sv: BIF-FBK
72_Winblad: "Sämre kan det inte bli", säger kommentatorn (låter som Mats Näslund eller är det Wille?). Nyförvärv behövs men "finns det någon plånbok som är villig att täcka den kostnaden?". Jag är rädd för att vi står och faller med nyförvärv. Även när vi får tillbaka de skadade och sjuka spelarna så har nivån höjts så påtagligt i alla de lag vi möter att vi inte har en chans utan några nyförvärv. Jag trodde vi skulle fixa det, men resultaten talar sitt tydliga språk. Hedersamma uddamålsförluster kan nog förklaras av att vi spelar med gallerkillar och motståndarna med NHL-proffs.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Gusten: Förra torsdagen gick jag och tränade så här dags och när jag kom tlllbaka hade Brynäs vunnit med 4-1. Ska samma trick fungera ikväll igen?
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Jompe: Gör det!! Jag befann mig då i FM Mattsson Arena och såg på MIK...jag drar också nu, kanske är P12 som tränar :)
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Fy vad trist att se på Hockey,om man nu kan kalla det Hockey längre.
Har zappat mellan de 3 matcherna som visas (största del sett Brynäs match) och de är ju löjligt att se nivån de håller.....Blir inte många matcher man kommer lägga ner pengar på att gå och se denna dynga
Skönt att Bandyn kör igång snart där är de inget sönderyckt spel pga av utvisningar för att man nuddat varandra...där får man gå in i närkamp t.o.m Ja även rejäla arseltacklingar så spelarna hjular är okej.
NHL spelarna som spelar här lär fundera vad de är för Blöjliga man hamnat i
Ja snart kör sista perioden igång så man ska ta plats i soffan och se på parodin
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Jompe: Du har nog mycket rätt i det du säger. Även om de säger att det e en hedersam förlust så är det ju ändå en förlust.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Pinsamt mål FYFAN
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Var det spiken i kistan???
Kommentera

Sv: BIF-FBK
72_Winblad: Spiken i kistan? Var inte det själva lockouten?
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Gusten: Jo det va väl det, men jag menade mer i denna matchen...
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Gusten: Pinsamt! Mål. FYFAN.
eller
Pinsamt mål! FYFAN.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Snart har karlstadstösera lekt rommen av sej. Se´n blir det inte kul och vara gullila i Gavlerinken.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Både och. Pinsamt....pinsamt mål....fyfan....målfyfan...fymål....

Så jävla kasst snart 3 matcher utan mål, passningar i knähöjd. Cassel, Kupan, Soling, Malmström mfl är ju talanglösa när det gäller både spelförståelse och har handleder av betong.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Har Soling vaknat på fel sida?

Jonas Soling (Brynäs) Abuse of Officials 10 min. 11:29 period 2.
Jonas Soling (Brynäs) Abuse of Officials 20 min. 11:29 period 2.
Jonas Soling (Brynäs) Elbowing 2 min. 11:29 period 2.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Det var den matchen det, när kommer målen och vinsterna????
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Swordster: Han tackla Berglund mitt på plan som stog och sov och stirrade ner i isen......Riktigt löjligt knappt en 2minutare så jag förstår att han gapade åt domaren
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Oavsett vems felet är till Brynäs djupdykning: Jag tror Tomas Jonsson har 7 omgångar på sej att hitta Brynäs spel annars gör han sin sista match som Brynäs tränare den 6 november. Eftersom inköp av nya spelare inte är ett alternativ för Brynäs finns bara en lösning. En patentlösning i Brynäs numera. Så jobba på nu Tompa, ditt jobb hänger löst.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Ja jag köper t.ex inte snacket om att EN spelare missar matchen måste TRE kedjor göras om.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Får Bommen vara kvar tänker jag säga upp mitt medlemsskap....han är fan den sämste backen i brynäs och då har vi ändå en spelare som DJ

Skönt att man kan länma matchen bakom sig och ändå vara rätt glad.....Bäckis är det roligaste jag sett i Brynäs på....ja, hur länge som helst!!!!!!
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Inget lag, inga pengar, INGENTING har vi supportrar att glädjas åt. Snart 9 perioder utan mål. Fy fan vad dåligt!! Bäckström är matchens lirare, det säger väl allt när ett kinderägg är bäst!!
Kommentera

Sv: BIF-FBK
dreamland: Du glömmer Cazzzzzel och Kupan
Kommentera

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Vi får hoppas att han är ödmjuk annars får han väl stå över nästa match.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Gusten: Förlåt......det finns ju så många dåliga backar att man glömmer bort en del
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Gonatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Kyrö var besviken att Brynäs sköt bara 3 skott i andra. Men han hade gett dom tydliga direktiv: Gå in och skjut i tredje...oooh ja, FYRA mäktade dom med i sista. 6+3+4= TRETTON!!
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Har nog aldrig skämts så här mycket för Brynäs, någonsin!! Nu måste det in nya spelare för det här löser sig aldrig av sig självt. Det går inte att skylla på pengar längre, en proffsig klubb ordnar pengar, lockouten kommer ju inte som en överaskning direkt.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
181 minuter och 56 sekunder! Världsrekord?
13 skott på mål! På 3 perioder! På hemmaplan!
Har vi varit djupare nere i dynggropen?

Alltså: Nu kan det bara bli bättre! Det här kommer jurgårn få sota för!
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Sitter du o snortar nu igen :-)
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Tror du?
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Får verkligen hoppas att de kan iaf spela hockey mot DIF....skulle ju vara ett fall framåt
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: In med Jocke i målet mod Djurgårn, för snart så knäcks Honken och DÅ är vi riktigt rökta!
Kommentera

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Vadå, kunde Vitryssland så kan vi.
Brynäs - Elitseriens Vitryssland.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Nu tar du dig vatten över huvudet.....vitrytssland skulle leka med brynäs som vi spelar nu
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Nästa poäng tas:

Torsdag 2004-10-28
19.00 Gavlerinken Brynäs IF - Mora IK
Kommentera

Sv: BIF-FBK
björne: Är du också en sån där som räknar ut Mora?
Vi vinner tekningarna...det tar vi med oss!
Kommentera

Sv: BIF-FBK
björne: Du tror alltså att lockouten tar slut före den 28 oktober?
Kommentera

Sv: BIF-FBK
björne: Vad får dig att tro att Brynäs vinner mot Mora, har du sett Mora spela den här säsongen?? Har sett dom 2ggr i Globen, vi har inte en chans, har aldrig sett ett lag kämpa o slita som Mora gör.
Kommentera

« · 440092 · »