Brynäs IF

723732 inlägg · 7956 ämnen

BIF-FBK

« · 440197 · » Till forumet


Sv: BIF-FBK
Jompe: Du har nog mycket rätt i det du säger. Även om de säger att det e en hedersam förlust så är det ju ändå en förlust.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Pinsamt mål FYFAN
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Var det spiken i kistan???
Kommentera

Sv: BIF-FBK
72_Winblad: Spiken i kistan? Var inte det själva lockouten?
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Gusten: Jo det va väl det, men jag menade mer i denna matchen...
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Gusten: Pinsamt! Mål. FYFAN.
eller
Pinsamt mål! FYFAN.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Snart har karlstadstösera lekt rommen av sej. Se´n blir det inte kul och vara gullila i Gavlerinken.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Både och. Pinsamt....pinsamt mål....fyfan....målfyfan...fymål....

Så jävla kasst snart 3 matcher utan mål, passningar i knähöjd. Cassel, Kupan, Soling, Malmström mfl är ju talanglösa när det gäller både spelförståelse och har handleder av betong.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Har Soling vaknat på fel sida?

Jonas Soling (Brynäs) Abuse of Officials 10 min. 11:29 period 2.
Jonas Soling (Brynäs) Abuse of Officials 20 min. 11:29 period 2.
Jonas Soling (Brynäs) Elbowing 2 min. 11:29 period 2.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Det var den matchen det, när kommer målen och vinsterna????
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Swordster: Han tackla Berglund mitt på plan som stog och sov och stirrade ner i isen......Riktigt löjligt knappt en 2minutare så jag förstår att han gapade åt domaren
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Oavsett vems felet är till Brynäs djupdykning: Jag tror Tomas Jonsson har 7 omgångar på sej att hitta Brynäs spel annars gör han sin sista match som Brynäs tränare den 6 november. Eftersom inköp av nya spelare inte är ett alternativ för Brynäs finns bara en lösning. En patentlösning i Brynäs numera. Så jobba på nu Tompa, ditt jobb hänger löst.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Ja jag köper t.ex inte snacket om att EN spelare missar matchen måste TRE kedjor göras om.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Får Bommen vara kvar tänker jag säga upp mitt medlemsskap....han är fan den sämste backen i brynäs och då har vi ändå en spelare som DJ

Skönt att man kan länma matchen bakom sig och ändå vara rätt glad.....Bäckis är det roligaste jag sett i Brynäs på....ja, hur länge som helst!!!!!!
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Inget lag, inga pengar, INGENTING har vi supportrar att glädjas åt. Snart 9 perioder utan mål. Fy fan vad dåligt!! Bäckström är matchens lirare, det säger väl allt när ett kinderägg är bäst!!
Kommentera

Sv: BIF-FBK
dreamland: Du glömmer Cazzzzzel och Kupan
Kommentera

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Vi får hoppas att han är ödmjuk annars får han väl stå över nästa match.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Gusten: Förlåt......det finns ju så många dåliga backar att man glömmer bort en del
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Gonatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Kyrö var besviken att Brynäs sköt bara 3 skott i andra. Men han hade gett dom tydliga direktiv: Gå in och skjut i tredje...oooh ja, FYRA mäktade dom med i sista. 6+3+4= TRETTON!!
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Har nog aldrig skämts så här mycket för Brynäs, någonsin!! Nu måste det in nya spelare för det här löser sig aldrig av sig självt. Det går inte att skylla på pengar längre, en proffsig klubb ordnar pengar, lockouten kommer ju inte som en överaskning direkt.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
181 minuter och 56 sekunder! Världsrekord?
13 skott på mål! På 3 perioder! På hemmaplan!
Har vi varit djupare nere i dynggropen?

Alltså: Nu kan det bara bli bättre! Det här kommer jurgårn få sota för!
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Sitter du o snortar nu igen :-)
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Tror du?
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Får verkligen hoppas att de kan iaf spela hockey mot DIF....skulle ju vara ett fall framåt
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: In med Jocke i målet mod Djurgårn, för snart så knäcks Honken och DÅ är vi riktigt rökta!
Kommentera

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Vadå, kunde Vitryssland så kan vi.
Brynäs - Elitseriens Vitryssland.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Nu tar du dig vatten över huvudet.....vitrytssland skulle leka med brynäs som vi spelar nu
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Nästa poäng tas:

Torsdag 2004-10-28
19.00 Gavlerinken Brynäs IF - Mora IK
Kommentera

Sv: BIF-FBK
björne: Är du också en sån där som räknar ut Mora?
Vi vinner tekningarna...det tar vi med oss!
Kommentera

Sv: BIF-FBK
björne: Du tror alltså att lockouten tar slut före den 28 oktober?
Kommentera

Sv: BIF-FBK
björne: Vad får dig att tro att Brynäs vinner mot Mora, har du sett Mora spela den här säsongen?? Har sett dom 2ggr i Globen, vi har inte en chans, har aldrig sett ett lag kämpa o slita som Mora gör.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Gusten: Nej då.. Mora kommer slippa kvalserien i år. Men Brynäs kommer kriga sig till en poäng nästa torsdag
Kommentera

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Har inte sagt att dom vinner
Kommentera

Sv: BIF-FBK
björne: Hoppas kan man alltid men jag är rädd för att nästa vecka så kommer vi gå runt på 1 kedja och ett ytterforwardspar.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
björne: Vi tar inte ens 1 poäng gosse. Vi håller tyvärr på ett sk-lag!!
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Gusten: Ja man väntar ju bara på att Ove ska gå sönder
Kommentera

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues:
Fel, i med och motgång heter det
Kommentera

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: 1-1 blir det farbror
Kommentera

Sv: BIF-FBK
björne: På måndag ska dom ha ett porträtt av "vinnaren" Tomas Jonsson i hockeykväll...kan bli roligt och se.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Det bästa som kunde hända nu om jag får vara lite taskig är ju att Cassel, Kupan, Bommen och D.J hade gjort en Björck och blivit långtidsskadade.
Det hade frigjort lite pengar....känns som om en på måfå handfull AS-backar hade inte blivit ett nerköp.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
3 mållösa matcher i rad måste vara elitserierekord, inte ens Vilda Väsby mäktade med det!! Finns absolut inget positivt att skriva om Brynäs denna match!!
Kommentera

Sv: BIF-FBK
1.Frölunda 11 9 0 2 43-15 28
2.Timrå 11 8 1 2 34-21 24
3.Linköping 11 6 1 4 32-25 19
4.Modo 11 5 3 3 31-27 18
5.Luleå 11 6 0 5 33-30 18
6.Färjestad 11 5 2 4 27-28 17
7.Djurgården 11 5 1 5 29-33 14
8.Mora 11 4 2 5 30-33 13
9.Södertälje 11 4 0 7 20-27 12
10.HV 71 11 3 0 8 26-41 11
11.Malmö 11 3 0 8 24-40 10
12.Brynäs 11 2 2 7 20-29 8
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Hong Kong:
ENBART Malmö vi skulle kunna passera känns det som....om ens det vill säga.
Hv71, SSK och DIF kommer garanterat förstärka och det skulle inte förvåna mig om Simons i Mora har ytterligare några ess i rockärmen.
Men även Malmö letade förstärkning hörde jag...huvva :(
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Äh, efter 4-5 raka segrar har vi glömt den här matchen. 3 poäng till kvalstrecket, 39 matcher kvar, 117 poäng att spela om.

Men dom måste nog snitta mer än 0 mål/match om vi ska fixa det här.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Gusten: Jaha vilken skitmatch men det har ni nog hört, men jag var tvungen att se skiten. Vet ni varför inte Molin spelade? Kan inte fatta att DJ fick nytt kontrakt på bekostnad av Adam. DJ har för fan inte ett rätt på hela matchen.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Gusten: Det som jag oroar mig är att om det blir en kvalserie framåt vårkanten (vilket det blir om de fortsätter så här) är att det är flera av de tänkbara motståndarna tex Leksand och SAIK som mkt väl också kan vara förstärkta med spelsugna nhl-proffs.. och då är vi körda där med..
Kommentera

Sv: BIF-FBK
lindberg: Jag tror inte vi spelar i elitserien nästa år. Finns inte en brynäsare som kan göra mål. Finns knappt en brynäsare som kan träffa mål.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Mickis: Feber, hörde nått om rampfeber men det KAN även vara vanlig.
Kommentera

Sv: BIF-FBK
Mickis: Nej för tillfället känns det väldigt mörkt, 13 skott på mål på hemmplan hur lyckas man och vad gör spelarna istället? var de överhuvudtaget inne i anfallszon? Förutom att spelarna blir friska så är det enda hoppet att antingen nhl kommer igång (inte så troligt) eller att Brynäs skakar fram ett antal miljoner för att kontraktera 3-4 nhl-spelare (känns inte heller så troligt).
Kommentera

« · 440197 · »