Brynäs IF

725454 inlägg · 7959 ämnen

BIF- HV

« · 54303 · » Till forumet


Sv: BIF- HV
härligt BIF!! att få se att viljan lönar sig, att det höll hela vägen denna gång!!
Kommentera

Sv: BIF- HV
3-0 slut! Fan vad härligt!
Kommentera

Sv: BIF- HV
Det slutade 3-0...Härligt BRYNÄS!
Kommentera

Sv: BIF- HV
33 räddningar av Pettersson...vad har hänt med reserven :)
Kommentera

Sv: BIF- HV
JAA! 4-4 DIF_SSK
Kommentera

Sv: BIF- HV
Härligt 4-4 DIF-SSK
Kommentera

Sv: BIF- HV
Fick inte Larsson 3-0 målet??? På pass från Sjödda?
Kommentera

Sv: BIF- HV
Luleå kommer vinna mot Timrå.
Brynäs kommer vinna mot HV 71.
SSK leder med 4-3 mot DIF.

Hoppas för en gång skull att DIF lyckas ta poäng av SSK.....
Kommentera

Sv: BIF- HV
Lidingö...såg att du tippade 6-2 igår på Hvs sida, var fick dig att ändra dig??? (vore kul att veta) äh skit samma bara vi får VÅRA 3 pinnar....
Kommentera

Sv: BIF- HV
smurf-peter larsson verkar vara lysande mot dif..synd nog då ...han har visst gjort tre mål...typiskt...
Kommentera

Sv: BIF- HV
Vafan håller DIF på med då, det hade ju vart skönt med lite hjälp.
Kommentera

Sv: BIF- HV
Skott: 29-19
Kommentera

Sv: BIF- HV
5-1 säger jag!
Kommentera

Sv: BIF- HV
4-2 blir det
Kommentera

Sv: BIF- HV
mm menar du....dom får absolut inte tappa det
Kommentera

Sv: BIF- HV
Jag håller med dig Selander!
Kommentera

Sv: BIF- HV
Någon sa att någon på sportradion hade sagt att Gunnar.P hade en utläggning idag om vad "Vilja" betyder hoppas bara att spelarna inte glömmer det i den berömda 3:e perioden.
Kommentera

Sv: BIF- HV
Enligt Magnus Wahlman är Pettersson mycket bra ikväll! Han sa även att Brynäs har elitseriens klart 2 sämsta målvakter!
Kommentera

Sv: BIF- HV
gulp...ska man våga hoppa ikväll?...inget korthus i tredje nu, tack...*biter så naglar flyger över rummet*
Kommentera

Sv: BIF- HV
nån som ser matchen? E pettersson bra idag eller han brukar ju aldrig hålla nollan i två perioder?
Kommentera

Sv: BIF- HV
Nu får dom fan hålla i det här!

DIF-SSK 2-4
FRÖLUNDA -AIK 4-2
Luleå-Timrå 3-1
MIF-MODO 2-2
Samtliga är pausresultat efter 2 perioder!
Kommentera

Sv: BIF- HV
Petersson är bra han står kvar inne i mål och täcker men Asplund han åker ut å då göt dom mål där är hans svaga sida!!
Kommentera

Sv: BIF- HV
JJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA va gött nu tar vi dom håller tummarna hårt!!!!
Kramizz
Kommentera

Sv: BIF- HV
Fy satnan hur kan man säga en sådan sak dom är ju faktid´skt riktigt bra!!!
Kommentera

Sv: BIF- HV
Dom måste verkligen hålla detta nu annars är vi ila ute fy satan!!!
Kommentera

Sv: BIF- HV
Hur går det i övriga matcher? Nån som har koll?
Kommentera

Sv: BIF- HV
Jag tror dom är förbannade sen matchen mot AIK. Underbart att se Brynäs!!!
Kommentera

Sv: BIF- HV
LUNKAN:
Jo, det lät lite väl hårt. Men inte hör någon av dom till de tio bästa i serien. PETTERSSON: För ojämn ASPLUND: För skitnödig!
Kommentera

Sv: BIF- HV
3-0 tommy sjödin! härlgt!
Kommentera

Sv: BIF- HV
Citat Walman sportradion " ......annars har BIF elitseriens 2 sämsta målvakter det törs jag lova"

Förvånadsvärt att han kan säga så eller ?
Kommentera

Sv: BIF- HV
Dom anser väl inte att M.Eriksson håller, man kan ju undra varför dom kontrakterat honom om han ändå inte får spela???? Han är väl knappast en framtidsman som man tänker satsa på.
Kommentera

Sv: BIF- HV
Håller med om att det är knepigt, men det är i alla fall bättre än när mister center himself Larsson är back.......
Kommentera

Sv: BIF- HV
Det lär bli Sportradion+ text tv då, eller?
Kommentera

Sv: BIF- HV
Varför spelar Harder back nu när möjligheten finns att ha fyra kedjor och orka hela matchen?! Melin fortsätter förvåna men förhoppningsvis går det vägen, det har ju börjat bra iallafall.
Kommentera

Sv: BIF- HV
Varför spelar Harder back nu när möjligheten finns att ha fyra kedjor och orka hela matchen?! Melin fortsätter fårvåna men förhoppningsvis går det vägen, det har ju börjat bra iallafall.
Kommentera

Sv: BIF- HV
Ja, det är typiskt nu när det går bra och allt.
Kommentera

Sv: BIF- HV
typiskt!
Kommentera

Sv: BIF- HV
Jag har också det, kan inte se något från Brynäs-Hv71.
Kommentera

Sv: BIF- HV
Är det nån mer som har problem med onlinestatistiken på swehockey?
Kommentera

Sv: BIF- HV
Pisstälje har reducerat inte bra. Men håller vi i och spelar som vi ska kan tälje gott få vinna.
Kommentera

Sv: BIF- HV
Härligt!
Skönt för Rudslätt som var pinsamt dålig senast. Ändå fick han 4p i Sportbladet. Dom använder väl tärning eller nåt...........
Kommentera

Sv: BIF- HV
2-0, fy fan vad bra. Tappa inte nu, snälla!
Kommentera

Sv: BIF- HV
Yes, underabart! Vem fan bryr sig om det var rättvist eller inte, huvudsaken vi gör mest mål.
Kommentera

Sv: BIF- HV
2-0 Danielsson! Nu jävlar får dom fortsätta pumpa på!
Kommentera

Sv: BIF- HV
1-0 Rudslätt! Enligt radiosporten inte rättvist, Hv kommer fraperande lätt in i Brynäs zon och skapar tryck!
Kommentera

Sv: BIF- HV
1.20 h kvar till match...pulsen stiger, nervositeten tränger sig in i kroppen...man får bara hoppas att Asplund vaknat på rätt sida å att Mårtensson visar upp samma spel som mot Tälje...I kväll SKA det bli tre friska!!!
Kommentera

Sv: BIF- HV
JAG ÄR SÄKER PÅ ATT DOM VINNER I KVÄLL MED ASPLUND I MÅL SÅ KAN DET NOG GÅ VÄGEN................... HEJA BRYNÄS IF
Kommentera

Sv: BIF- HV
jag är säker på att dom vinner jag är säker asplund imål så kan det gå vägen HEJA BRYNÄS IF
Kommentera

Sv: BIF- HV
Japp, HV har ganska många spelare borta men det har, hur konstigt det än kan låta, gett en bra verkan för laget.

Sist mot Modo spelade HV med 5 backar, där Pelle Gustafsson, Stanislav Jasecko och Micke Lindman fick väldigt mycket istid. Detta visade sig vara positivt då samtliga spelade otroligt bra! Tempot blev högre och misstagen färre än vanligt. Detta är naturligtvis inte i längden gångbart, men två matcher i rad ska man nog orka. Framförallt Pelle Gustafsson har höjt sig sedan han fick Jasecko som backpartner, en sen värvning som varit ovanligt lyckad.

Framåt så är inte manfallet lika stort, HV kommer spela med 3 centrar och 4 ytterforwardspar. Även det var lyckat mot Modo. Ytterforwards hade fart i benen hela matchen och centrarna verkade gilla att ha lite olika omgivning kring sig.
Kommentera

Sv: BIF- HV
Hjälp till att fixa lite stämmning på läktaren ikväll, kom till Gavlerinken och stöd grabbarna! REVANSCH ikväll gäller, 4-2 mot jehovas.
Kommentera

« · 54303 · »