Brynäs IF

727643 inlägg · 7961 ämnen

BIF-SSK

« · 1269323 Till forumet

Sv: BIF-SSK

MarcusElving:

Bumpa KS tråden :-)

Kommentera

Linström_92: Precis när jag läste på GD "Södertälje pressar på. Brynäs har väldiga problem att både ta sig ur egen zon - och komma in i offensiv zon." Så slog Rödin till! :D
Kommentera

MarcusElving: 1-1Rödin!!!
Kommentera

1-0 till SSK enligt Aftonbladet.. Efter ca 2 minuter. Kanonstart på säsongen grabbar ;)

Kommentera

leovalkama:

Han inväntar en "Lill-Khana"  i dagarna...
Kommentera

leovalkama: ""Varför är inte kahnberg med för ?
De väntar tillökning i familjen.
Kommentera

Varför är inte kahnberg med för ?
nån som vet?
Kommentera

21olsson: Han, Bertilson och wännström är med nåt juniorlandslag tror jag.
Kommentera

Någon som vet varför inte Ironhook lirar ikväll???
Kommentera

Nu står det lite inför kvällens match även på hemsidan. Verkar som att Svedberg står ikväll.
Kommentera

Bissett19: Hahahaha, nej då!

Ska jag vara exakt så är min mormor syster med hans mamma. Man kan även säga att han är min mammas kusin, lite enklare kanske :)

Kommentera

MarcusElving:

"Speciellt kul tycker jag eftersom jag faktiskt är släkt med honom (Inte på jättenära håll, men ändå)"

Buksvågrar räknas inte:))
Kommentera

Lunkan: Mycket juniorer i uppställningen. Richard Dahl på backen har vi inte sett i A-laget förut, väl? Speciellt kul tycker jag eftersom jag faktiskt är släkt med honom (Inte på jättenära håll, men ändå) 

För övrigt är det schysst att GD kör med matchblogg ikväll =)

Kommentera

BIF-SSK
Så här spelar Brynäs mot Södertälje i kväll:

Målvakter: Björn Bjurling/Niklas Svedberg (bestäms strax innan nedsläpp vem som står)

Förstafemman: Niclas Andersén, Lars Jonsson – Andreas Dackell, Jonas Nordquist, Anton Rödin.

Andrafemman: Victor Berglind, Richard Dahl – Johan Larsson, Ludvig Rensfeldt, Joachim Rohdin.

Tredjefemman: Jörgen Sundqvist, Dale Clark – Eero Somervuori, Jonathan Granström, Sebastian Lauritzen.

Fjärdefemman: Simon Löf, Mattias Ekholm – Emil Sandin, Alexander Sundström, Jakob Silfverberg

Spelar ej: Magnus Kahnberg (väntar tillökning hemma i Gävle), Mads Hansen (skadad)
Kommentera

« · 1269323