Brynäs IF

727704 inlägg · 7962 ämnen

BIF - SSK

« · 158796 Till forumet

Sv: BIF - SSK
70 Rodrigues: Av samma skäl som jag letar efter en Volvo 240 från -86 när jag köper bil och Bill Gates kan titta efter en ny Volvo S80! Det är svårt att hitta en bil för 5000!
Kommentera

Lilljanne: Ofan, kör Bill Gates Volvo.
Kommentera

El Maco: Jaa, han lessna på sin Saab!
Kommentera

70 Rodrigues:Antagligen åker dom runt överallt och kollar,inte sitter hemma och väntar på att spelarna själva ska höra av sig.
Kommentera

70 Rodrigues: Angående den där Vasiliev så ska vi väl inte ta för givet att Linköping har gjort nåt storkap där, har hört några LHC-anhängare knorra över värvningen, faktiskt. Men det är förstås inte utan att det är en viss skillnad att värva en rysk spelare mot en thailändsk...
Kommentera

Tja!
vad ska man säga ?
Förlust mot SSK , Ulf Rönnmark var en katastrof , de är stor skandal att Rönnmark får döma i Elitserien !!!
Grabbar är för passiva i power play någon måste gå in med pondus och se till att man kommer till avslut .

Likit Andersson ?
Jag tror inte de , ska själv ringt upp Brynäs och erbjudit sina tjänster .
Jeff Williams varning på killen , så SK tänk med huvudet och tacka nej till grabben .
Om man ska bredda backsidan så plocka upp en junior .

Ståplats var sådär igår .

Aftonbladet,Expressen och TV4 är SKIT!!!

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!
Kommentera

Tor Karlström: Med denna takt lär jag tyvärr se Brynäs här i THN snart o det är i 2.an där Trollhättelaget COBRAS går fram som en storm leder ligan(tror jag) en förlust mot mölndal!!Lysande framtidsutsikter för BIF!!
Kommentera

Satt precis och såg en match på finn tv,en kille i Tappara spelade jävligt bra.Tom Bissett hette han,kanske vore nåt för Brynäs....
Kommentera

Sylf: Ja, han Bissett han hade mer kvar att ge, han. Precis som vi, men inte Brynäsledarna, tyckte...
Kommentera

Bright: Dom har inte tyckt som nån i övriga världen på åratal.
Kommentera

« · 158796