Brynäs IF

724906 inlägg · 7958 ämnen

BIF-SSK

« · 174707 Till forumet


Sv: BIF-SSK
Huge: Nog fick vi skitmål mot SSK allt. Det är det som är det positiva. Brynäs har kämpat i uppförsbacke länge nu och många gånger har det känts som att man fått slita oerhört för sina mål medan motståndarna gjort sina mycket enklare. Nu fick äntligen Brynäs skitmålen och vann på det. Lite flyt behövs också.
Skönt som sagt att gå förbi Linköping inför uppehållet. Det ger lite arbetsro tror jag, för nu är det Linköping som kommer att genomlysas i minsta detalj. Dessutom oerhört stärkande för moralen förstås.
Nu ska vi peta ner Malmö på den andra nedflyttningsplatsen och sen är jag nöjd. ;)
Kommentera

Sv: BIF-SSK
skitmål beror oftast på tur. och tur är något man förtjänar. något man jobbar sig till....=)
oj va skönt att fira jul nu...!
Kommentera

Sv: BIF-SSK
Skönt att få slppa ifrån sig jumboplatsen inför julen. Hur var Asplund under gårdagens fajt, tydligen gjort ett par riktigt grymma räddningar.
Kommentera

Sv: BIF-SSK
Ber att få instämma i gratulationskören. Mycket starkt att kunna slå hål på SSK. Att vinna "måste-matcher" är ett säkert tecken på god moral och stark vilja. Vilket lyft att kolla in tabellen!

Om ryktena om att klubben ska anställa en sportchef är sanna är detta ett mycket välkommet beslut. Skulle ha skett för flera år sedan.

Ska bli trevlig att fira jul med laget på väg upp.
Kommentera

Sv: BIF-SSK
PS: Hoppas alla noterat vem som tippade rätt (igen!). Oraklet Jompe gissade 2-1.
Kommentera

Sv: BIF-SSK
Jompe: Själv gissade jag rätt på 5-3 mot Djurgården. Men spelade jag på det resultatet då, trots att jag var in på spelbutiken? Nej, jag lämnade in en lottorad istället... :/
Kommentera

Sv: BIF-SSK
Ford Prefect: Oavsett om vi ligger sist eller inte och lyckats få igång laget så har BIF en föråldrad organisation som suger fett!!!

Fan vad härligt med en positiv trend inför uppehållet. Alla utlänningarna har åxå valt att inte åka hem så att dom ska kunna träna bra istället.
Kommentera

Sv: BIF-SSK
RST: Visst hade vi några TIK spelare på 70-talet men nu har ju MÅNGA brynäsare spelat hos er på 90-talet så det jämnar nog ut sig i längden...
Kommentera

Sv: BIF-SSK
Jompe: Det är inte lätt att vara ödmjuk när man är bäst eller???
Kommentera

Sv: BIF-SSK
Tja!
Skönt med tre poäng mot Södertälje , vill tacka : Gunnar,Micke& Hela laget .
Men spelet var inget att hurra för , men huvudsaken vi plockar poäng när vi ligger där vi ligger i tabellen .
Johan"Aspen"Asplund gjorde en ganska bra match igår , jag kapitulerar och tycker att "Aspen" ska få chansen i borta matchen mot Timrå den 26 .

Att ledningen äntligen har "vaknat" och har insett att en ha Sportchef är glädjande .
Bättre sent än aldrig ...

En höst
Plus och minus-lista :

+++++ : Gunnar,Micke & Hela laget , efter Karjala Cup så har spelet varit mycket bättre och ni har på allvar börjat plocka poäng på allvar .
++++ : Tommy Sjödin , Kungen av Brynäs just nu och vilket spel!!!
+++ : Niklas Anger , han är ett riktigt klipp.
++ : Ledningen har insett att en sportchef är en nödvändighet .
+ : Alla riktiga Brynäsare som även när de gått tungt , har stöttat klubben helhjärtat .

----- : Styrelsen,Håkan Berg och Sportkommiten förstör inte Brynäs IF , avgå efter säsongen!!!
...om inte så kommer det ett årsmötet efter säsongen , då ska de rensas .
---- : När ledningen sparkade Esko Nokelainen så erkände man inte sina misstag och utsåg istället Esko till syndabok .
Fegt är de ända rätta ordet .
--- : Svenska Hockeyligan & Förbundet som förstör svensk ishockey .
-- : Aftonbladet,Expressen och TV4 är ett skämt på bra sportjournalistik .
- : Att Elitserien tar landslagsuppehåll .

Vi är inte sist längre!!!

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!
Kommentera

« · 174707