Brynäs IF

727662 inlägg · 7962 ämnen

BIF-TIK

« · 411897 · » Till forumet

Sv: BIF-TIK
micke: Heter dom gamla polarna Dackell och Wahlberg i efternamn då köper jag det. Men det här sista hugskottet ger taskiga perspektiv inför en lockout. Måtte NHL-jönsarna komma överens.
Kommentera

Lilljanne: Undra om herr Björkman varit en smula överladdad för att han tror sig ha en chans att få spela elitseriespel i höst? slutorden på gd.s inför matchen artikel är inget man vill läsa.. "Om Björkman klarar sig bra under SCA-cupen kan det bli en fortsättning."
Kommentera

lindberg: Så är det nog. Men ingen skugga över Björkman. Han gör säkert så gott han kan. Jag är bara skraj att helgvärvningen av honom visar hur stor ekonomisk buffert vi har. När fan ska det ekonomiska hängaschlet lämna klubben?
Kommentera

Frisco: djurgårdare?
Kommentera

Nu måste det väl ändå vara dags för domarn att kompensera lite. 39-12 i utv min nu.
Kommentera

Lilljanne: Jag trodde att det var Brynäs nuvarande färger.
Kommentera

Lilljanne: Färgblind? ;.)
Kommentera

Lilljanne: Tänker snarare på Luovi. Dacke och Wahlberg skulle ändå flytta hem så...
Klart Björcman visar BIF:s likvida värde just nu. De tänkta backpengarna för Björck har ju Sundlöv redan bränt på Honken. Som vi alla vet var ju målvaktssidan vad vi verkligen behövde förstärka... *skakar på huvudet*
Kommentera

Frisco: Jag undrar om DU är djurgårdare.
Kommentera

står det fortfarande 3-1 till Timrå eller?
Kommentera

Lingonben86: www.swehockey.se
Kommentera

micke: Nu får väl domarn ge sig i alla fall. Wahlberg 2 min till. Lätt för dom när dom får lira 5 mot 4 halva matchen. Snacka om Hemmaplan!
Kommentera

Frisco: Jag är mållös!
Kommentera

70Igor: Vem dömmer?
Kommentera

Tom: Vet ej. Lillkenta kanske.
Kommentera

Tom: Känns så jävligt att det blir så jävla många utvisngar.
Kommentera

Falken87: svårt att vinna i utvisningsbåset...Björkman gör en HÄRLIG debut :-)
Kommentera

Tom: 3-2
Kommentera

Ooh Aah!!!
Kommentera

Jaaaaaaaa, 3-2 nu. Tror Micke Lind gjorde målet, nu kommer ett till!
Kommentera

Falken87: En förlust på försäsongen kan jag stå ut med. Illa att det blir mot ett lag vi ska ha efter oss i serien. Men vem fan minns den här matchen om en månad. Ja, förutom Björkman, då.
Kommentera

Lingonben86: härligt!!!!
Kommentera

mål LIND Ass på VIITAKOSKI, och MIETTINEN,

snart gör vi 3-3
Kommentera

Tom: Nu är det en utvisning för Timrå, nu kommer 3-3!
Kommentera

Falken87: satt just och tänkte-- var är den linen med Mietinen och vitakoski..där var dom :-)
Kommentera

Tom: Sulku skadad tydligen enligt amatörradion. Inte bra.
Kommentera

70Igor: en skada på han och vi är illa ute.
Kommentera

Lingonben86: Det är väl bara att damma av Melker! Eller Custemo.
Kommentera

Lilljanne: Ja varför inte Melker, han var en riktig lirare=)
men jag föredrar nog Sulku.
Kommentera

Lingonben86: 35 sek kvar honken har dargit
Kommentera

Lingonben86: slut 3-2
Kommentera

spelar ingen roll..hoppas det sett bra ut spelmässigt..viktigast!!
Kommentera

Lilljanne: Bra med en torsk ikväll.Bättre att ta dom nu än senare.Timrå är ett lag vi kommer att ha långt bakom oss i tabellen i vår.Inget att oroa sig för.
Kommentera

Jaha. Säsongens första förlust. Man borde aldrig behöva torska mot sundsvallslag. Förnedrande.
Kommentera

70Igor: Det viktigast är inte att vinna utan att spela
samman kedjorna.
Kommentera

Tom: Trots alla utvisningar vinner vi skotten. Mot ett tippat topplag. Utan Björkmans matchavgörande insats hade vi vunnit. Det gör vi nästa gång när vi bara lirar med elitseriespelare. Men var är Wahlberg och Dackell?
Kommentera

Lingonben86: Mot vissa lag vill man aldrig förlora... Verkar akut på backen nu då om Sulku blev skadad. Blir Björkman avstängd nu också? Då har vi fem backar Sjödda kan ju inte lira varje byte. Får hoppas på Sulku.
Kommentera

Lingonben86: Det viktigaste är inte att vinna utan med hur mycket man vinner med...!
Kommentera

Bert Callaway: Ähhh, det viktigaste är ju vem som går hem med den snyggaste bruden. Det vet ju alla. Åh i den avdelningen klår ingen mig inatt.

Gonatt!!!
Kommentera

micke: Det ska vara westerlind eller 65Selander då...!

Nattinatti och den här segern satt gött den...
Kommentera

Domar´n tyckte nog att vi behövde lite BP-träning ikväll.
Inget ont som inte har ngt gott med sig...
Kommentera

Huge: precis
Kommentera

Sulku fick en puck på fingret
enligt brynas.se
Kommentera

70Igor: Var lugn. Ni får chans att slå ett Sundsvallslag på söndag. Laget från Timrå, däremot, visade sig ikväll vara lite starkare..
Kommentera

sylf: Vatusan Sylf. Har du gått igenom ett stålbad. En förlust och du kommer inte med ett enda negativt ord..=)

Sulku kanske kan säkert få låna Molins handskar till nästa match. Han har väl några stycken med stålskenor i, efter alla rappen han fått på fingrarna.
Kommentera

Hong Kong: Vilken narr den där Björkman måtte vara.Lite försiktigare bör man väl vara så att man visa upp sig iallafall.
Kommentera

aphac: Jag tycker alla drar för stora växlar av att Björkman spelar med i laget under helgen. Jag ser honom som en ren utfyllnad nu när juniorerna är på landslagsuppdrag. Jag kan inte i min vildaste fantasi se att han skulle få ett kontrakt. Sen har jag varken hört eller läst något om matchen mer än på Brynäs hemsida. På de vill jag inte dra för stora växlar på hur matchen var.
Kommentera

Hong Kong:Håller med iofs, det vore skam på torra land om han skulle få kontrakt för att lämna junisarna utanför.
Kommentera

« · 411897 · »