Brynäs IF

727992 inlägg · 7962 ämnen

Bjurling får sparken enligt AB

« · 1294249 Till forumet

Sv: Bjurling får sparken enligt AB
teddykgb: knappast troligt då san jose kan kalla tillbaka greiss. Svårt att se att man chansar så stort..
Kommentera

Gurra88: det lär väl visa sig..
Kommentera

teddykgb:
"Jag har kanske gjort två dåliga matcher sedan jag kom till Brynäs och det var på försäsongen. Nu på slutet har jag inte ens fått chansen. Vi ligger fyra poäng från en tredjeplats, så dåliga kan vi inte vara, säger Björn Bjurling. "

Taskig självinsikt han har den där Bjurling. Han passar bäst i Norge.
Kommentera

arnio: Ja...den tanken slog mig också..märkligt..

Han kanske skulle försöka träna på att STÅ upp istället för att simma i mål som han gjort dom flesta av matcherna jag har sett..
Kommentera

arnio: Bjurling har alltid haft en förmåga att gnälla offentligt när hans situation blir pressad, inget nytt men jag spyr av att läsa sånt. Hade han varit så bra som han själv tror hade han spelat NHL nu.

Jag är väldigt glad att Geiss är klar men är lite för luttrad för att jubla och ropa succé. Jag har ingen bra känsla över detta, men åandrasidan hade jag en väldigt bra känsla när Wanvig skrev på så det kanske är ett gott tecken =)

Redigerad kommentar

Kommentera

teddykgb: Han glömde den lilla detaljen att vi släppt in mest mål i elitserien. Och under de få bra målvaktsinsatserna så har bjurling vaktat båset .
Kommentera

Zzz: hur kan man inte ha en bra känsla över en målvakt som greiss? Bätrte med Bjuling?

Skulle väl vara med risken att greiss kan lämna isåfall som inte känns bra
Kommentera

« · 1294249