Brynäs IF

728169 inlägg · 7961 ämnen

Blåvit

« · 403376 Till forumet

Blåvit
Nog för att BIF har 6 finnar men måste man ha en finsk flagga som möter en när man ska in här ???Spelarna med en BIF-Flagga i bakgrunden vore mer passande tycker jag då jag håller på BIF inte Finland
Hoppas bilden bytes ut till nå vackrare framöver
Kommentera

Sv: Blåvit
RavenLord: Denna bild gjorde jag en hyllning för våra Finnar!

Större Fosterlandskärlek än vad finnarna har får man leta efter!!

Denna rad är från gamla Hockeylandet "Sovjet" som beskriver vad som gäller i ES! ;-)

Bryn5as будет самой лучшей командой Icehockey в Швеции! Modo и FBK как команда суки, дешево и уродско
Kommentera

Svara ännu en gång till Ravenlord!

Hade du föredragit om det hade varit en Djurgårdsflagga? ;-)
Kommentera

65Selander: Nä jag tyckte bara det vore trevligt med BIF-flagga eller en svensk men svensk är nog inte att tänka på för då blir de ju rasistiskt...och farför skulle jag vela se en Djurgårdsflagga ??Och stor fosterkärlek har nog vi svenskar med men de är inte fint att visa den bara.
Hyllning till våra finska spelare helt okej men hoppas på nå mer "Brynäs" längre fram:)
Kommentera

RavenLord: Jodå det kommer ny logga snart :-)

Kan vi inte köpa in en grönländare :-))
Kommentera

RavenLord: ang DIF så tog jag fel på dig och en annan person i fyllan och villan. Sorry!
Kommentera

65Selander: Tror Selander smyger in lite MFF-propaganda, även fast den blåa färgen inte är riktigt rätt.
Kommentera

65Selander: Oki jag börja funderade va du yra om hehe
Kommentera

65Selander: Nu va den otäcka blå och vita flaggan borta och en oerhört mycket snygare bild med BIF emblemet och honken på plats :)
Kommentera

RavenLord: Vad gör man inte för dig! :-))

Tyvärr så hittade jag inga bättre bilder på Honken och Korhonen!

Är det någon som har bättre bilder så skicka dom till mig!
Kommentera

« · 403376