Brynäs IF

723689 inlägg · 7956 ämnen

Blir det någon ny center?

« · 662208 · » Till forumet


Sv: Blir det någon ny center?
A_x_e_l: glöm 32 :-)
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
A_x_e_l: 18 matcher 6 mål 4 assist 10 poäng 32 utvisningsminuter...
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
GävleLasse: Ok, 32 P på 18 matcher är väl kanske lite svårt....men jag tänkte att han dominerade i Schweiz.
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
A_x_e_l: Ja, speciellt om man gör 6 mål å 4 assist... ;)
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
GävleLasse: 4-0 till Luleå mot Leksand, vad synd :-)
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
70 Rodrigues: Ja verkligen..... Jag lider verkligen med Leksand.




NOT!
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
70 Rodrigues: Deppigt värre...
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
GävleLasse: Skulle ju inte gråta alltför mycket om HV tvålar dit Timrå!!
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
70 Rodrigues: Nej verkligen inte..Fast samtidigt så bryr jag mig inte så mycket. Kan vi inte ta oss till slutspel för egen maskin så har vi inget där att göra.
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
GävleLasse: Sant!!!
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
GävleLasse: Och om vi ska gå bra i ett slutspel så måste det till en ny CENTER!!!!
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
70 Rodrigues: Behöver inte alls vara sant. Väl i slutspel, med hjälp eller ej så kan det bli en sjuhelvetes tändning och allt kan hända!!
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
70 Rodrigues: Det skulle hjälpa...

Frågan är när Sundlöv skall agera inför framtiden. Med tanke på Linds ljumkar så är han inte att satsa på som förstecenter till nästa säsong. Almtorp kan växa i sin uppgift och får han bara igång sina tekningar så blir han lätt en center i andra kedjan. Därför skulle det sitta fint med en förstacenter redan nu. Han får gärna kosta en slant, för pengar finns ju.
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
Är det nån som vet hur länge är det här tranferfönstret öppet då? Jag håller med Rodrigues..En center behövs verkligen!
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
rodge: Transferfönstret är öppet hela tisdagen nästa vecka.

5-1 nu till Luleå
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?

rodge:

31:a januari, stänger det.

Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
NEmen va faan det där e inget att ha!

hasta la vista "Harold Druken"!
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
wap.hockeysnack.com
Hv tydligen helt håglösa ikväll,två skott i första perren!Kämpa Hv!
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
70 Rodrigues: Härligt att LIF ligger under inget kval för BIF i år
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
Bissett19: Nu får HV kämpa, vi får hoppas att dom lyckas vända detta. Dom brukar ju faktiskt ligga under rätt ofta för att sedan ta tre påäng ändå.
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
brynasaren: Vi får se hur det artar sig i sista... Timrå kommer att bli försiktiga i sista. Det kan straffa sig.
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
GävleLasse: Enigt radiokomentrarena är det klasskildnad mellan lagen nere i Jönköping.
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
TD: ssk då??
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
GävleLasse: Har varit väldigt få för att inte säga inga kaxiga inlägg från Timråiter den här säsongen på våran GB. Men som sagt, deras "15 minutes of fame" är över :-)
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
Swordster: Jag lyssnar jag med och det är väl inte vad de säger direkt..Snarare att HV är omotiverade och helt off...
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
GävleLasse: Nedtränade skulle jag tro!!
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
GävleLasse: Timrå verkar tråka sönder HV. Om detta sedan beror på passivitet från HVs sida siar inte rapporterna något om.
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
GävleLasse: Luleå värkar i alla fall köra över Leksand, 6-1 nu. Värkar som att Luleå är inne i ett stim. 8-2 mot VF senast och nu leder dom med 6-1.
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
Dream Team: Jag tycker inte att de sagt mycket annat än att HV har ställt in skridskorna typ. De jobbar inte som ett lag etc...

Sen är det säkert så att Timrå gör allt för att tråka ut HV
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
GävleLasse: Nej, för att Timrå spelar bra kan ju såklart inte vara ett alternativ. Nog om detta nu, det är en period kvar. Det känns bara dumt att dra några växlar innan det är slut.
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
Dream Team: Givetvis beror det på att Timrå spelar bra med...Eller att HV gör dem bra... De kör helt klart samma recept som Brynäs gjorde mot HV.
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
GävleLasse: Intressant teori. Det kan alltså vara HVs egen förtjänst att Timrå leder, ja, iom att HV medverkar till att Timrå spelar bra menar du. Djupt detta, riktigt djupt.
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
Dream Team: OK, så din tes är alltså att HV är taggade till tusen och Timrå gör dem dåliga med sitt bländande spel? Bara en sån sak som att de vilar Liv är väl ett direkt tecken på att HV mer eller mindre spelar av matchen.
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
GävleLasse: Nej, jag har inte angett någon tes som liknar det. Det jag gjorde var att kommentera det sätt du trodde HV spelade som. Men ta det lugnt nu, jag vet vad du menar. Jag försökte nog locka fram någon form av reaktion på tidigare inlägg.

Dock så jämförde du med matchen Brynäs HV, där Brynäs vad lag förstår lyckades spela med en så smart defensiv att HV inte tilläts skapa så mycket. Ska man ens jämföra matchupplägg så kan jag tänka mig att det ser ut lite så ikväll med. Är det på det viset så får du medge att Timrå verkar spela smartare än HV ikväll. I vilket fall efter två perioder. Men nu återstår det ju som sagt en period....
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
Dream Team: Skottstatistiken talar väl om att det grisas och slarvas en hel del nere i Jönköping...I sann Brynäsanda ;)
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
Tror ni på vinst mot mora imorgon då?
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
BIF_Oscar: Ja då! man ska tänka positivt. Bara vi fortsätter spela som vi gjort nu ett tag så blir det tufft för Mora.
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
Vad tror ni det blir för resultat mot mora?
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
BIF_Oscar: 5-1 till brynäs
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
bif 90: Vilka gör målen för bif då?
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
BIF_Oscar: ja du ove gör 2 sjödda 1 och almtorp 2
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
bif 90: Får hoppas att du tipar rätt då.
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
BIF_Oscar: japp
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
GävleLasse: Tyvärr så höll Svoboda nollan...
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
Nu är det dax för Sundlöv att presentera en ny center, vill se mer verkstad o mindre snack!!
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
70 Rodrigues: Här är vår center! ;-)
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
P: f-n vet om han är snart tillbaka, vältränad och fin. Man måste vända andra kinden till ibland :-))
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
P: Haha, ja han gjorde ju "dundersuccé" senast han var här:P
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
65selander: Mike Harder hade jag gärna sett tillbaka i Brynäs, han hade mer Brynäshjärta än många av dom övriga i laget trots att han bara spelade 11 matcher för oss säsongen 01/02 7 p blev det fördelade på 4 mål och 3 ass.
Kommentera

Sv: Blir det någon ny center?
70 Rodrigues: Jag gillade också Mike Harder med glädje. Minns en match mot SSK där Brynäs ledde med uddamålet, fem minuter kvar, SSK trycker på och Harder hängde över relingen och hojtade "all the way, boys, all the way!". Ett krigarhjärta.

Fast frågan är om det är den sortens spelare vi behöver idag; med folk som Malmström, Widing, Herman, Månsson och andra känns det nog mer angeläget att hitta en center, en playmaker som spelar mer med huvudet än med hjärtat. Det bekymrar mig att mormors fax inte sagt så mycket som pip ännu. Vi förväntas alltså nöja oss med Widing?
Kommentera

« · 662208 · »