Brynäs IF

723688 inlägg · 7956 ämnen

Boork ska granskas!

« · 915409 Till forumet


Sv: Boork ska granskas!
GävleLasse: Det var fan i mig det löjligaste jag läst. Boork får väl bänka vem han vill!? Dryga böter...(?) Wennerholm pinsam...
Kommentera

Sv: Boork ska granskas!
66Berglund: "En del hade säkert åkt långt..." Men jag har åkt längre! Står för tillfället i hotellreceptionen på Amadeus i ½stad. Over and out!
Kommentera

Sv: Boork ska granskas!
66Berglund: ja det är verkligen ett slag i ansiktet på många tillresta supportrar. Men det är ju som vanligt, Boork bryr sig inte för fem öre. Han kan tala sig varm om hur viktigt det är med att laget får stöd ifrån läktarplats. Men frågan är hur det blir med det i framtiden om han ställer liknande lag på isen i fortsättningen.

Hur kommer supporterklubbarna att reagera? Kommer de att ha svårare att få med sig folk till bortamatcherna i framtiden om detta upprepar sig? Jag vet i alla fall att den lilla tid jag har hemma är för liten för att slösa bort på resor där Brynäs inte ställer upp med bästa möjliga lag.
Kommentera

Sv: Boork ska granskas!
GävleLasse: Som supporter vill man ju se sina idoler,eller hur?Dackell,Sjödda,m.m inte nåra ¨djävla fjunisar!!!En del hade säkert åkt långt för att se sina idoler spöa skiten ur SSK!
Kommentera

Sv: Boork ska granskas!
maztro: Jo jag hade även jag detta i tankarna. För det känns ju verkligen som att en sån här grej sticker i ögonen på de lag som förväntas slåss i de nedre regionerna av serien.

Men samtidigt så händer sånt här flera gånger varje säsong, skillnaden är tidpunkten. Läggmatcher där topplagen ställer in skridskorna under de sista omgångarna för att "toppa formen", "spara sig" eller vad man skall kalla det är ju väldigt vanliga. Hade Boork varit smart så hade han tagit med Widing och Månsson och kört sparsamt med dem, då hade de i alla fall varit anmälda till match och vi hade haft 2.a kedjan från torsdagsmatchen intakt.

Boork hade nog inte spytt över att ha haft dessa herrar under matchen igår.

Det ska bli intressant å följa vad som händer.
Kommentera

Sv: Boork ska granskas!
GävleLasse: Satt bara å vänta på detta skulle hända
Kommentera

Boork ska granskas!
Nu får vi se hur det blir med Boorkens upplägg. Jag har haft tanken i huvudet om man verkligen FÅR göra såna här "läggmatcher", för det tillhör ju inte vanligheterna att ett lag lämnar 90% av sina bästa spelare hemma.


Se länk
Kommentera

« · 915409