Brynäs IF

723888 inlägg · 7956 ämnen

Boorken blir kvar ett år till

« · 834488 Till forumet


Sv: Boorken blir kvar ett år till
Huge: HAr du sniffat skidvalla nu igen?
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
Huge, Rodrigues, JanT med flera: Faan gubbar, det är ju lika spännade som partiledardebatten inför valet att läsa diskussionerna här. Mina ungar är roligare att lyssna på. Två pinnar ikväll, trredje plats i serien men här inne låter det som vi förlorat tvåsiffrigt mot Vita Hästen.
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
GävleLasse: Nä, jag redogjorde bara för "släktskapsförhållandena" härinne.
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
Huge: Åfan... då är inte alla som du då... för du kan ju omöjligt vara något annat än framodlad ;)
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
GävleLasse: Är det bara jag som tror att Huge och Keb är samma person? No offense.
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
Peja: Ibland undrar man.. ;)

Fast efter Kebs krönika förra matchen och alla dessa påhopp på Bicek så kan man ju undra om det inte är du som är Keb ;)
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
GävleLasse: Haha nej det har jag vittnen och andra bevis på att jag inte är.
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
Jag har nu lessnat på vår så kallade gb och att 99 % av allt som skrivs här är enbart gnällande , tjafs mellan olika skribenter eller lunarinlägg så därför kommer jag sluta läsa den här gbn för jag har varken tid eller ork försöka hitta det som väl läsvärt här , kommer dock sakna dom få som skriver läsvärda saker men får snacka i bubblor istället då .. så ingen ide nån svarar på detta inlägget för jag kommer inte läsa svaren heller så , dock kommer jag finnas kvar på HS men hålla mig till NHL gbn och bubblor
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
Peja: Det låter ju betryggande... :)

Men pucken måste ha fått kallt kaffe i tisdags, han var verkligen på krigsstigen i sin krönika.
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
WarhawK: Här snackar vi Brynäs... så bespar oss från dina bubblor om NHL då ;)
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
Peja: "Är det bara jag som tror att Huge och Keb är samma person? No offense."


Nä, inte bara du.
Även ett par andra onyanserade dysterkvistar.
No offense...
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
wap.hockeysnack.com
Jompe il duce: Problemet är attalla har räknat med seger inkl mig. 4-2 och man satte avecen i vrångstrupen. Men som tidigare så ger inte laget upp eller om det var "Adam and the Ants" som fixade poängen. Trots en skit match där Hojten plockar poäng och hela dysterland suckar som Leijonborg inför en en omröstning. Som Il Duce Jompe skriver från Tjörns västra sida så ligger vi trea. Hepp
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
Fan vilken skön vinst ! Spelet var kanske inte så bra men vilken vilja vi visade på slutet, helt underbart.

Nu tror jag att självförtroendet i laget fick sig en boost och mot Timrå så blir det ett taggat Brynäs som säkert gör allt för att visa vart skåpet skall stå.

Men självklart så är fokus mer eller mindre inställt på slutspelet redan nu. Se bara på spelare som Sjödin och Molin som såg lite ofokuserade och dallriga ut idag.

Inget FBK, inget HV71 och förhoppningsvis inget Modo med hemmafavör i kvarten så ska vi nog kunna ha en rejäl chans att slita åt oss en semiplats.

Go Tigers Go Go Go....!
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
arnio: Såg Sjödda dallrig ut? Har han gått upp i vikt nu igen?
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
GävleLasse: WarhawK: Här snackar vi Brynäs... så bespar oss från dina bubblor om NHL då ;)


Det var ju ett mycket bra och moget svar till en Brynäsare som tycker att eran sida börjar likna Lunarstorm och liknande sidor .
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
Gusten: Hans spel såg dallrigt ut, lite som att han dallrade runt på isen utan att riktigt få ett fast grepp om spelet.

Men Boork såg stabil ut.
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
Alisandali: Tja, ingen tvingar honom att sitta å läsa. Han har inget större intresse av Brynäs och ES, det är NHL som gäller för honom...
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
GävleLasse: Nej , det hoppas jag att ingen tvingar WarhawK att läsa här .
Men min tankte när jag såg hans inlägg var att det kanske är flera som tänker som han gör , och att kanske det är felra av dom "tystlåtna" som även hoppar av .
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
wap.hockeysnack.com
Alisandali: kul att en leksing kikar in. Förövrigt så har jag fått veta från dundersäkra källor att Brynäs skall deltaga i en turnering i höst i Leksand. :-)
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
Alisandali: Personligen så skiter jag i om folk hoppar av. Deltar man inte i diskussionen så tillför man ju inte speciellt mycket till HS.

Att vi är ett fåtal här som har våra trätor kanske är jobbigt för många, men personligen så tycker jag att det är både intressant och roligt att diskutera...
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
65selander: Kul om det stämmer då syns vi där , och jag bjuder på första ölen .
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
GävleLasse: Personligen så skiter jag i om folk hoppar av. Deltar man inte i diskussionen så tillför man ju inte speciellt mycket till HS.

Att vi är ett fåtal här som har våra trätor kanske är jobbigt för många, men personligen så tycker jag att det är både intressant och roligt att diskutera...



Ja jag undrar varför man inte orkar delta här *asg*
Tittar in själv läser vad många av de patetiska personerna har att skriva och vad man bråkar om i sandlådan för dagen.
Och det värsta är att det blir bara värre och värre här sedan man började på HS...Men kan ja ha sin förklaring i att skiten gallrast ut i och de här fallet blivit kvar på HS
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
RavenLord: Och vad är det som hindrar dessa "supreme beings" att starta egna trådar och diskutera på sin "höga nivå" samtidigt som jag å huge har våra trätor?
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
GävleLasse: Dom vet att mupparna här förstör tråden med sina Lunarinlägg "gissar jag vilt"
Finns även några här som tror dom är så jävla mycket märkvärdigare än andra.

Om någon vet en seriös sida där man snackar Hockey så lägg gärna ut en Länk
Lunarstorm räknar jag med att några här då tänker föreslå eftersom de är likvärdigt med HS men nej tack gärna en sida utan Status som desa två oxå har gemensamt förutom nivån på diskussionerna
Kommentera

Sv: Boorken blir kvar ett år till
RavenLord: du verkar vara väl insatt i vad som pågår på Lunarstorm (-:
Kommentera

« · 834488