Brynäs IF

727640 inlägg · 7961 ämnen

Börja värva BIF

« · 483555 Till forumet

Sv: Börja värva BIF
Tigern:
Då får dom fanimej stänga serien...
Kommentera

claesw: För att vissa lag inte förmått värva lika bra som andra, eller?
Kommentera

Dream Team:
Det stämmer att det oroar mig att Brynäs ej lyckats med sina NHL-förstärkningar (Phillips undantagen).

Dessutom så tycker jag inte det är rättvist att spelare som inte normalt hör till klubben (som Moras slovaker) bidrar till att höja nivån på dessa lag. Helt ok för t ex DIF och MoDo att förstärka med gamla spelare!
Kommentera

claesw: Timonen var ju lysande
Kommentera

Tigern:
Jo, men du förstår nog vad jag menar; vi har knappast gynnast mest av alla lag av NHL-konflikten, trots Timonens lysande gästspel..
Kommentera

claesw: Sportchefen har ju lagt ut en del krokar som jag hoppas han vittjar nu. Om nu transfer fönstret öppnar den 24/1 så har ju han 2 veckor på sig att hitta lämpliga kandidater. Skulle vilja ha 2 backar samt 2 forwards kontrakterade redan på morgonen den 24. Dyker det inte upp några spelare de första dagarna så lär vi ju kamma noll även denna gång.
Kommentera

Tigern:
Håller med. Kan du utveckla det där med att Mormor lagt ut en del krokar?
Kommentera

Tigern:
Ja och eftersom ni är en klubb med mycket kapital i kassan och att det är skitlätt att skaka fram miljoner hos sponsorer så är det en otroligt stor chans att det inträffar va?
Kommentera

TIKbiff:
...och vem är du??
Kommentera

claesw: Jo, under transfer fönstret som var innan jul så ville ju alla spelare avvakta och se om säsongen blir av eller ej. Jag antar att dessa spelare fortfarande är intressanta från mormors sida. Förvisso så kan ju en del spelare hellre ha semester hela vintern och spela golf och dricka pina colada. Nån borde vilja
Kommentera

« · 483555