Brynäs IF

723315 inlägg · 7955 ämnen

Bryäs IF - Södertälje SK (18/11-2004)

« · 454860 Till forumet


Bryäs IF - Södertälje SK (18/11-2004)
Ja, nu är det inte så värst långt kvar tills matchen mot SSK den 18:e blir av. En mycket spännande match som kommer att bjuda på en hel del nya spelare, främst i Brynäs där vi får se Arnason, Sjögren, Phillips och Timonen. Men vi får även i SSK se Olli Jokinen och gamle Brynäsaren Mikael Samuelsson. Mycket intressant match, och även viktigt då vi vid vinst kan klättra förbi just Södertälje och då bli nia. Hoppas på ett fullsatt Gavlerinken, som tar emot våra nya stjärnor.

Vilka kedjor vill ni se då?
Kommentera

Sv: Bryäs IF - Södertälje SK (18/11-2004)
Falken: En sak är säker, jag tror på Molin - Arnason - Dacke det kan bli en väldigt intelligent kedja.
Kommentera

Sv: Bryäs IF - Södertälje SK (18/11-2004)
AD: Fan ingen Stormqvist heller jag som hoppats så!!
Kommentera

Sv: Bryäs IF - Södertälje SK (18/11-2004)
Vilken viktig match!..vid vinst så går vi om SSK, vid förlust så är vi 4p efter!...Hoppas våra nya NHL Stjärnor Arnason, Phillips, Kimonen visar upp sin bästa sida!...Även Sjögren såklart!..Hoppas självklart på ett fullsatt Gavlerinken, för nu ska vi visa med detta lag att vi ska uppåt! =)

Tror på 4-1! // Matte (Brynäs IF i mitt Hjärta!)
Kommentera

Sv: Bryäs IF - Södertälje SK (18/11-2004)
Vågar man tro på över 6000 på läktaren? Fixade biljetter förra veckan och då såg det trångt ut. :)
Kommentera

Sv: Bryäs IF - Södertälje SK (18/11-2004)
Aaa..man hoppas ju! =)
Kommentera

Sv: Bryäs IF - Södertälje SK (18/11-2004)
De sista biljetterna går nog ja i veckan
Kommentera

Sv: Bryäs IF - Södertälje SK (18/11-2004)
pastorn: Tur att man boka för någon vecka sedan :P
Kommentera

Sv: Bryäs IF - Södertälje SK (18/11-2004)
Var på träningen och kollade lite, efter det så är tänkbara femmor inför torsdagens drabbning följande:

Dackell - Molin - Arnasson - - Phillips - Johansson

Wahlberg - Miettinen - Sjögren - - Sjödin - Timonen

Viitakoski - Lind - Danielsson - - Casselståhl - Sulku

Malmström - Soling - J.Johansson - - Kuparinen - Andersson
Kommentera

Sv: Bryäs IF - Södertälje SK (18/11-2004)
64Waern: Nån som utmärkte sig positivt?
Kommentera

Sv: Bryäs IF - Södertälje SK (18/11-2004)
64Waern:
Var Timonen med på träningen och i så fall hur såg det ut?
Kommentera

Sv: Bryäs IF - Södertälje SK (18/11-2004)
Lunkan: Det var bra tempo och det verkar som att dom håller på att spela ihop femmorna. Jag tycker att det ser bra ut överlag.

Ang Timonen så går det inte att säga så mycket för han behöver mer tid innan man kan uttala sig.
Kommentera

Sv: Bryäs IF - Södertälje SK (18/11-2004)
Intresset är stort för Brynäs hemmamatcher.
Det verkar bli utsålt mot SSK på torsdag.
Det blir extra intressant att följa dom 4 nya i laget, synd bara att jag inte är en av dom lyckliga som kan följa matchen live.
Även dom kommande hemmamatcherna säljer bra skriver brynas.se.
Jag tror att intresset kommer att stanna i topp hela säsongen om bara spelet kommer att bli bra.
www.brynas.se/news_read.asp?id=1528
Kommentera

Sv: Bryäs IF - Södertälje SK (18/11-2004)
Makkan: Vi måste vinna dom nästgående två matcherna eftersom vi möter Malmö på lördag och då är man på plats men som dig så missar man torsdagsmatchen.

Kul att publiken har börjat gå på matcherna igen.
Kommentera

Sv: Bryäs IF - Södertälje SK (18/11-2004)
65selander: Förutom HV-matchen har det varit relativt fullsatt (åtminstone på sittplats) hela säsonge. Känns positivt inför omstarted, tror att vi kan överraska (positivt).
Kommentera

Sv: Bryäs IF - Södertälje SK (18/11-2004)
Har jäkligt bra vibrationer inför torsdagen. Drömde inatt att Brynäs hade en 3-0 ledning i första perioden, ungefär vid 13/14 minuten. Får hoppas att det blir det även i den riktiga matchen på torsdag. Målskyttarna (i drömmen) var Molin, Lind och Arnason.
Kommentera

Sv: Bryäs IF - Södertälje SK (18/11-2004)
65selander: Hade en mardröm i natt. Drömde att vi kom i tidigt 2 målsunderläge mot SSK. SSK höll undan och vi fick ytterligare en hedersam... Jag har onda aningar, men som du säger: Vinner vi de båda nästkommande 6p matcherna är det ljusare.
Kommentera

« · 454860