Brynäs IF

723792 inlägg · 7956 ämnen

Brynäs-Cluben4/10 2008

« · 1070772 · » Till forumet


Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
rafalski: Den stora överraskningen är väl: kan det kännas så här kul när elitserien är i gång? Man hade faan helt glömt bort det där.
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
Ahlbom & Bissett:

Brynäs 20
-----------
Rögle 12
Luleå 5

Oförändrat efter Rögles jävla seger. Jag är fortfarande orolig!
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
rafalski: Om du skriver med näsan utan att använda händerna, vill jag inte veta hur du fixar shift-tangenten...
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
rafalski:

För att förstå det måste man förstå varför Brendl inte spelar i Brynäs i år... och tom Pucken verkar ju begripa det (för tillfället)... = )
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
Jompe: Det är svårt att hantera dom känslor man har just nu, hela kroppen har laddat för hätska påhopp och så vinner vi, inte bara en gång utan fem gånger på raken. Min hornonbalans är helt ur balans.
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
Lyck:

Värdsliga problem... = )
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
rackham: Vem fan är Brendl ?
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
rafalski: Jag tror Gusten kan hjälpa dig med hormonbalansen. Han är bra på sånt.
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
rafalski:

Tuuuuuuut. Fel svar... = )
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
Lyck: Inga problem för en välutrustad kille som jag ;-)
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
rafalski:

Det kan Gusten hjälpa dig med. Han är bra på sånt... ;-)
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
rafalski: Skickar en inbjudan till Orsas Brokeback-camp på en gång!!
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
Gusten: Jag är smickrad, jag och mr Big kommer;-)
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
rafalski: Inga problem för en välutrustad kille som jag ;-)


Men inte så långa inlägg..dålig uthållighet ;)Du får köpa blåpiller
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
rafalski: Först Brynäs och nu det här "nyförvärvet". Den här hösten blir bättre och bättre ;)
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008

Gusten:

Vafan,ska du börja bjuda välutrustade killar nu oxå?

*Mycket besviken*......

Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
Bissett19: Du kanske inte är stor, men du är snabb! ;)
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
Gusten: innan jag går fullständigt in i dimman så måste jag bara hylla laget en gång till, ofattbart att vi leder serien med 5 poäng men jag och mr Big bara njuter;-)
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
Bissett19: Nån skrev det tidigare, superlativen räcker inte till längre. Fantastisk insats av laget igen i en MYCKET bra hockeymatch. LHC har mycket puck, Brynäs stänger ytor och kämpar som djur, vi har Markström och han gör skillnaden.
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
rafalski: Jaha du firar på egen hand? :)

Skämt åsido, man är inte så lite lättad/chockad/stolt just nu. Som Jonsson sa i intervjun: "Poängen vi tar nu kan ingen ta ifrån oss".

20 poäng, tjugo jävla pinnjävlar...TJUGO!!

SKÅL ALLA!
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
sylf: Vi får inte glömma en helgjuten insats från måldomaren;-)
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
Gusten:

Amen.
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
rafalski: Måldomaren gjorde nog vad han kunde, sett uppifrån så kan han ju inte ha sett om den var inne eller inte då Markan hade plocken över pucken hela tiden. De "vanliga" bilderna visade ju att den var inne, men dom har ju inte han.....
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
sylf: Kan tycka att det är lite märkligt att inte dom även har tillgång till Tv-bilder, men det lär nog bli lite skriverier imorgon.
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
sylf: Jag har för mig att dom HAR tillgång till tevebilderna också. Men han kanske tackade nej :)
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008

sylf:

." De "vanliga" bilderna visade ju att den var inne, men dom har ju inte han....."en

Nytt för i år är att de som granskar målsituationer även har tillgång till "TV-bilderna".så måldomarns insats är är rent horribel
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
Bissett19: Sitter och väntar på reprisen av tredje perioden, huu vad spännande;-)
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
Bissett19: Har det varit REA på T-sprit på macken i Sätra? Hur fan kunde måldomaren missa att pucken var inne. Det är fan horribelt, även fast det gick vår väg den här gången så blir man mörkrädd. Det ska inte få gå till så här. Jag tiddade och kunde inte heler se om det var något annat som kunde fått målet bortdömt.
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
GävleLasse:

En stooor fet skandal helt enkelt,man skäms fanemej........
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
Bissett19: Hmm, vet inte vad som är värst... att vi leder eller att vi inte håller journalisternas game-plan. Vi har i nuläget råd att ta stryk utan att behöva bedövning. Däremot behöver vi supportrar mental vård. "joller"
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
65selander:

Är inte du på stan o rumlar?
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
GävleLasse:

"Det ska inte få gå till så här"

"Horribelt"

"Mörkrädd"

Ärligt talat, Lasse. Vad är det för dravel från din sida?

Varför inte hylla kollektivets vinst över köpelaget? Vi gjorde trots allt 2 mål.
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
JanT: Bara att hålla med, vad funktionärer runt matchen håller på med kan vi knappast rå för, men Brynäs årgång 2008 växer i mina ögon och jag är lycklig!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
GävleLasse: Ditt inlägg bevisar att det varit rea på T-sprit.
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
Fan vilken skön seger, mycket folk och bra drag i arenan :D det är så det ska vara när man går på hockey.

Visst, Linköpingspucken var inne.. men något dylikt händer varje säsong och jag tycker vår krigarinsats överglänste deras finlir..

3 nya poäng, Joe Labero!
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
rafalski:

CZ har humor.

– Var pucken inne? Märkligt, men jag litar på målkamerorna som visade att det inte var mål.
(Czarnecki om Linköpings misstänksamma ledningsmål)

Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
rafalski: Jag kan direkt nämna ett solklart BIF-mål som dömdes bort i gamla Gavlerinken mot just LHC. Har för mig att det var hösten 2004. Det blev torsk i sudden om jag inte minns fel.

Det förekommer ett flertal dylika situationer varenda säsong, i bland går de emot, ibland går de med. I det stora hela jämnar dock "flytet" ut sig!

Tycker även att vi BIF:are är väl värda detta, efter allt jämmer och elände som varit!
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008

JanT:

Ja just det.Sören Persson snodde en solklar kasse av oss detta år.

Då var det utjämnat mao.......:)

Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
JanT: Sånt händer, jag håller med. Men det mest märkliga är ändå hur i hela världen måldomaren som videogranskade situationen kunde missa att det var mål. Någon var inne på T-sprit. Jag är benägen att hålla med.
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
250kg kärlek: Du är bara avundsjuk... ;-))
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
JanT: Ja vi ska inte sitta här och ursäkta oss för segern men okej LHC får sitt mål, 2-1, alla nöjda?
Drar mig till minnes när Sperrle gjorde sin (enda) fantommatch mot LHC borta säsongen 2007 om jag minns rätt och jämfört med kvällens match kunde Markström stått i kavaj.
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008

JanT: Näe, faktiskt inte. Jag gläds oerhört med er, och av er inledning. Det är precis det Gävle och Brynäs behöver.

När det gäller det bortdömda målet blir jag mest konfunderad och funderar om det verkligen behövs målkameror i Läkerolen. De verkar ju ändå inte fungera.

Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
250kg kärlek:

. "Jag gläds oerhört med er, och av er inledning. Det är precis det Gävle och Brynäs behöver"

Joråsåatte...
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
250kg kärlek: Visst behöver vi lite framgång, för omväxlings skull.

Vi är ju inte direkt bortskämda med den varan....
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
JanT: Öppnade just champisen som jag och frugan skulle ha på bröllopsdan men detta måste firas, får ta smällen imorgon (lovar att den kommer att komma) när frugan kommer hem från jobbet.
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
Bissett19:

Jag gläds inte ett jävla dugg, faktiskt, era skithögar. Jag förlåter aldrig 99, aldrig. :-)
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
250kg kärlek: Skönt att känna er kärlek, men din slutkläm angående målkameran avslöjade dig, Troll !!
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008

hellge:

Haha.
Hade inte Bäckis vräkt ur sej inför femte finalen:"I Kempis är vi oslagbara",så hade du inte varit lika bitter,snacka om gratis bränsle på elden....:)

Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
rafalski: Lägg ner! ;)
Kommentera

Sv: Brynäs-Cluben4/10 2008
Bissett19: 9.53 i sista, vilken nagelbitare, ska vi verkligen få en pinne ikväll (igen), jag svettas......
Kommentera

« · 1070772 · »