1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

446417 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs-DIF

« · 27469 Till forumet

Brynäs-DIF
På lördag ska jag ta och anteckna varje skär Williams tar så får vi lite kött på benen om honom. Ska försöka hinna med på dom andra nyförvärven med.
Kommentera

Sv: Brynäs-DIF
Bra Soton! Men tror du att Ove är med, och tror du dessutom på tända brynäskillar-tycker vi brukar göra bra matcher mot DIF hemma (minns 7-2 häromåret)...Men ok 0-5 för några år sedan kommer jag också ihåg, med ett av de värsta rallarslagsmålen någonsin i slutet av matchen-var det 1996?
Kommentera

Har för mig att det var 1996. Jag brukar passa på att se ett par Brynäs-DIF matcher varje år och det brukar alltid bli kanonmatcher.
Mycket folk blir det vär nästan slut på sittplats i måndags.
Jag skulle inte chansa om jag var Ove. Soling verkar trivas med gubbarna han har väl gjort flera mål med pass av firma Janne o Tom. Det är ju en viktig match så låt han börja men kliv av om det smärtar det minsta lilla.
Kommentera

Och vem var med och vevade och fick matchstraff jo Pettersson, det kanske är honom vi ska skicka fram när motståndarna kör över Ove gång på gång?!
Kommentera

Menar det, vem behöver Soling o Rehnberg med en sån kille det är inte ofta man ser nån stupa i backen vid slagsmål på is sådär klockrent...
Kommentera

Oftast brukar DIF faktiskt spela schysst, så Ove kanske kan chansa...däremot räckte det att jag så 30 sek av HV-Frölunda för att konstatera att HV-spelarna blev RUGGIGT upphakade i varje situation som föregick mål. Jag kom på mig själv att tänka: Hur fan kom killen loss så han kunde göra mål? Helt klart har fasthållningarna blivit ett otyg som, faktiskt, kan förstöra sporten på sikt. Vem FAN vill se sådana som Ove, Micke Johansson m fl ständigt köra enhandsräder för att någon djävul håller i...?
Kommentera

Kolla in detta från arbetarbladet:
Jonas Soling då han laddade för skott i andra minuten i tredje perioden. A l l a såg att klubban hade gått av utom Soling, som upptäckte det först då han skulle klappa till pucken. Ridå!
Kommentera

Håller med det där är ett sattyg som borde beivras mer.
DIF brukar spela den mest ärliga hockeyn så jag är inte orolig.
Det blir en kanonmatch på lördag.
Kommentera

Hahaha...låt grabbarna göra alla pojkmisstag nu...Men seger i morgon är OERHÖRT viktig, dels pga av MIF flåsar i nacken + att slå DIF alltid är en moralhöjande faktor.
Kommentera

Alla vill slå mästarna och när dom dessutom är stockholmare så ;o)
Kommentera

« · 27469