Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.
- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.
- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.
- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.
Det var ju en väldans tur att Herr westerlind uppmärksammade mig på denna tråd,hmmm intressant läsning faktisk så här i den kvava tunna luften uppe på Nolbyknölens topp!
Att det går rykten om mig bland if sundsvalls hockeysupportrar på sundsvalls gator och torg det kan jag förstå efter den beryktade holmgången vi genomförde den 30/12 förra året! Var väl en av de värre fajter som någonsin har utspelat sig i den oberömda kattlådan!
Tyvärr så gjorde jag ett sådant däringa bajsikleta mål så du får ursäkta westerlind, men jag var först med detta på en hockeyrink! Nu räckte ju inte detta enda mål av mig men nog hann man väl sätta sig i lite respekt inför den stora returmatchen som troligtvis kommer att utspela sig vid ungefär samma datum och tidpunkt som ifjol. Förlusten med 13-7 svider än idag och träningen denna sommar har varit hårdare än på mången dar och år!
Läste något om Gaza här på sidan! Tacka vet jag Terry Butcher det var en riktig kämpe det som säkerligen skulle platsa med oss hårdingar i Timrå IK supporterlag.
Vet inte om Brynäs hockeysupportrar har något supporterhockeylag men det kanske vore på tiden att börja fundera lite på detta. kanske skulle vi kunna utvidga detta som vi i TIK suppklubb och Sundsvalls Fans har startat och kanske i framtiden kunna genomföra en helgcup för supporterlag, vem vet?!