Nu känns det tungt!
Steen lär väl vinna mot Luleå också, vill inte ha Modo framför oss i tabellen.
Det känns som att vi faller på vår egen ineffektivitet ikväll. 31 skott hittills - 1 mål.
Känns väl sååådäääär!
Ett enda mål på hemmaplan är självklart inte godkänt, man vinner absolut inga hockeymatcher om man gör ett mål.
1-4
Förnedrade!!!
MarcusElving: Nä vi kan inte vinna alla matcher...bättre effektivitet i denna matchen så hade vi tagit poäng. Något att jobba på för laget och TJ.
Tror Rahm står nästa match, allt annat vore tjänstefel.
bradberry: Jag tycker att man kan kalla det förnedring. Och mot FBK av alla jävla lag.
Usch!
Färjestad är det bästa lag vi mött hittills. Ska Brynäs kunna matcha det här laget behöver väldigt mycket bli bättre. Och så röstar jag för att Franson får ersätta Löf.
Redigerad kommentar
Jag blir fundersam över TJ's cochning.
Inga TO's ens efter 1-4 när det var gott om tid kvar.
Han rullar på med SAMMa FYRa kedjor även om det ser väldigt lamt ut.
SUCK
Vi tappar mark i tabellen i och med denna förlust.
Från 3:e till 5:e plats. Inte bra..
Vi ska vara topp 4!
70 Rodrigues: Vi kommer förlora fler matcher på det här viset...vi gjorde det förra säsongen också. Det tror jag alla minns. Vi satt alla och bölade högt och ljudligt över spelet...Berg med mysribba...och bitarna föll på plats ändå till slut.
Bitarna kanske inte faller på samma fina plats som förra säsongen, men nog kommer vi bli bra framöver, det är min övertygelse. Det har vi ett tillräckligt bra lag för. In med Franson, Persson, ut med Löf och Berglind. Det tror jag kommer räta ut lite frågetecken bakåt, och då kommer även effektiviteten i anfallsspelet så småningom.
Tålamod...
70 Rodrigues: Ja, antagligen. Men de har ju sin Steen, det är han som gör det.
Jajjen:"Arse of Hockey reser sej från gödselhögen."
Mn stanken sitter kvar
Trist jäkla förlust... Honken mänsklig,dålig effektivitet, nån klantig utvisning och en riktigt bra målvakt på andra sidan.
Nya tag på lördag, gäller och studsa tillbaks snabbt nu.
Peja:Kedjan med Widing|Nordan|Lauritz får inte mycket uträttat